سامسونگ گلکسی زد فلیپ 3 را با بدنه ضد آب معرفی کرد

به گزارش بیباپ، در جدیدترین مراسم گلکسی آنپکد سامسونگ، این شرکت در کنار گلکسی زد فولد 3 و چند گجت دیگر، از گلکسی زد فلیپ 3 هم رونمایی کرد که یک گوشی تاشو با طراحی عمودی محسوب می گردد. در ادامه به مشخصات و قابلیت های مختلف این گوشی می پردازیم.

سامسونگ گلکسی زد فلیپ 3 را با بدنه ضد آب معرفی کرد

اول از همه باید بگوییم که سامسونگ ابعاد نمایشگر اصلی را تغییر نداده و بار دیگر با نمایشگر 6.7 اینچی مبتنی بر رزولوشن 2640 در 1080 و رفرش ریت 120 هرتز سروکار داریم. از طرف دیگر، نمایشگر بیرونی عظیم تر شده و حالا از ابعاد 1.9 اینچی بهره می برد. به همین دلیل این نمایشگر کاربردی تر شده و حداقل می تواند چند خط مربوط به پیغام ها و نوتیفیکیشن ها را نمایش دهد.

ضخامت گلکسی زد فلیپ 3 در حالت بسته به 15.9 میلی متر و در حالت باز شده به 6.9 میلی متر می رسد و از این نظر تفاوت محسوسی با نسل قبلی ندارد. بعلاوه وزن آن هم ثابت مانده و بار دیگر با یک گوشی 183 گرمی سروکار داریم. این گوشی هم مانند گلکسی زد فلیپ 3 دارای گواهی IPx8 است و این یعنی تا عمق 1.5 متر و تا 30 دقیقه می تواند در برابر نفوذ آب مقاومت کند.

چیپست اسنپدراگون 888 وظیفه انجام پردازش های این گوشی تاشو را بر عهده دارد و 8 گیگابایت رم و 128 یا 256 گیگابایت حافظه داخلی UFS 3.1 هم آن را همراهی می نمایند. از لحاظ دوام هم باید به استفاده از شیشه محافظ گوریلا گلس ویکتوس در بخش بیرونی اشاره کنیم که نقش مهمی در افزایش دوام این گوشی ایفا می نماید.

در حفره نمایشگر داخلی یک دوربین سلفی 10 مگاپیکسلی تعبیه شده و در پنل پشتی هم شاهد دو دوربین هستیم. دوربین اصلی مبتنی بر سنسور 12 مگاپکیسلی است و از لرزشگیر اپتیکال و قابلیت فوکوس اتوماتیک Dual Pixel بهره می برد. دوربین اولترا واید هم دارای سنسور 12 مگاپیکسلی است و زاویه دید 123 درجه ای را ارائه می نماید.

باتری 3300 میلی آمپر ساعتی وظیفه تامین انرژی گلکسی زد فلیپ 3 را بر عهده دارد و برای شارژ کردن آن می توانید از شارژر 15 واتی بهره ببرید. سامسونگ برای این گوشی کیس های متنوعی را راهی بازار می نماید و از بین آن ها می توانیم به کیس هایی از جنس چرم گیاهی، سیلیکون و دارای بدنه شفاف اشاره کنیم.

گلکسی زد فلیپ 3 از تاریخ 27 آگوست در رنگ های مشکی، کرم، سبز و بنفش با قیمت پایه 999 دلار راهی بازار می گردد که این مدل از 8 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. مدل مبتنی بر 256 گیگابایت حافظه داخلی هم با قیمت 1050 دلار راهی بازار می گردد.

منبع: GSM Arena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 24 مرداد 1400 بروزرسانی: 24 مرداد 1400 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 2060

به "سامسونگ گلکسی زد فلیپ 3 را با بدنه ضد آب معرفی کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سامسونگ گلکسی زد فلیپ 3 را با بدنه ضد آب معرفی کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید