سازمان تامین اجتماعی: کسورات درآمدی پرسپولیس باید آزاد گردد

به گزارش بیباپ، سازمان تامین اجتماعی خاطرنشان کرد، کسورات درآمدی پرسپولیس باید آزاد گردد.

سازمان تامین اجتماعی: کسورات درآمدی پرسپولیس باید آزاد گردد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، به نقل از رسانه رسمی باشگاه پرسپولیس، واگذاری انحصاری امتیاز و بهره برداری برند و فضاهای تبلیغاتی پرسپولیس، پرونده ای بود که روز هشتم تیرماه با حضور کارشناسان و مسوولان ذیربط سازمان تامین اجتماعی در محل مرکزی این سازمان مورد آنالیز نهاده شد.

در این جلسه، فرامرز دیناروند، معاونت اداری و اقتصادی باشگاه به نمایندگی از پرسپولیس حضور داشت و به تشریح کامل قرارداد، سوابق این گونه فعالیت ها و ارایه مستندهای قانونی پرداخت.

در انتها این جلسه که با مساعدت کامل سازمان تامین اجتماعی و پیرو درخواست باشگاه پرسپولیس، با سرعت، هماهنگ و برگزار گردید، مقرر شد شرکت ورزشی فرهنگی پرسپولیس، در راستای اجرای ماده 38 قانون تامین اجتماعی، قرارداد فی ما بین را به سازمان تامین اجتماعی ارائه نماید و مقاطعه کار (شرکت آتیه داده پرداز) را نسبت به پوشش بیمه ای کارکنان خود، ملزم نماید. در انتها نیز ، مفاصاحساب به میزان سهم ناخالص درآمد شرکت آتیه داده پرداز، از سازمان اخذ نماید.

در مورد کسورات درآمدی شرکت پرسپولیس نیز، ضمن تاکید برغیرمنطقی و نا موجه بودن نحوه و میزان مبلغ کسر شده، مقرر شد؛ به دلیل عدم لحاظ وجود عنصر مزد در درآمد، شرکت آتیه داده پرداز نسبت به آزاد سازی سهم پرسپولیس از درآمد، اقدام نماید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 10 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 1216

به "سازمان تامین اجتماعی: کسورات درآمدی پرسپولیس باید آزاد گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سازمان تامین اجتماعی: کسورات درآمدی پرسپولیس باید آزاد گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید