دانیال اسماعیلی فر به پرسپولیس پیوست؛ ساروی جای ساروی!

به گزارش بیباپ، خبرنگاران: سومین خرید مهم باشگاه پرسپولیس هم امروز رسمی شد. دانیال اسماعیلی فر یکی از ستاره های لیگ بیست و یکم و بازیکن تاثیرگذار باشگاه سپاهان به تیم پرسپولیس تهران پیوست. به این ترتیب این مدافع ساروی جانشین همشهری اش رامین رضاییان شد.

دانیال اسماعیلی فر به پرسپولیس پیوست؛ ساروی جای ساروی!

به گزارش خبرنگاران، باشگاه پرسپولیس که امسال در فصل جابجایی خیز بلندی برداشته و ستاره های زیادی را هدف قرار داده سومین بازیکن مورد نظرش را هم به خدمت گرفت. به این ترتیب آن ها تا کنون سه خرید گران قیمت در خط دفاعی و درون دروازه داشتند. این تازه اولین دستبرد پرسپولیسی ها به اسکواد سپاهان است و به زودی چند ستاره دیگر سپاهانی ها هم به پرسپولیس می پیوندند.

اسماعیلی فر که در تابستان سال گذشته نیز مد نظر کادر فنی پرسپولیس بود بالاخره راضی به پوشیدن پیراهن این تیم شد تا تبدیل به مهم ترین نقل و انتقال لیگ برتر ایران تا کنون تبدیل شود. اسماعیلی فر در حالی پیشنهاد دوساله قرارداد با پرسپولیس را پذیرفت که برخلاف شایعات هیچ گونه بند فسخی برای خروج از جمع سرخپوشان در سرانجام یک فصل ندارد او که پیراهن 11 را در سپاهان بر تن داشت احتمالاً پیراهن شماره سه پرسپولیس را در فصل آینده بر تن کند.

پرسپولیس پیش از این علیرضا بیرانوند و مرتضی پورعلی گنجی را به خدمت گرفته بود و اسماعیلی فر سومین خرید رسمی فصل بعد است.

منبع: فرارو
انتشار: 23 تیر 1401 بروزرسانی: 23 تیر 1401 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 2391

به "دانیال اسماعیلی فر به پرسپولیس پیوست؛ ساروی جای ساروی!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانیال اسماعیلی فر به پرسپولیس پیوست؛ ساروی جای ساروی!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید