رزمایش زلزله وزارت نیرو در استان البرز برگزار گردید

به گزارش بیباپ، خبرنگاران/البرز رزمایش تمرین-آموزشی زلزله وزارت نیرو درمنطقه مرکزی شمال کشور با رویکرد مقابله با خسارت های وارد شده به تاسیسات آب و برق دراستان البرز برگزار گردید.

رزمایش زلزله وزارت نیرو در استان البرز برگزار گردید

ذوالفقار مهدی زاده مدیرعامل آبفای البرز درخصوص انجام این رزمایش اظهار کرد: زلزله، سیل، خشکسالی، رانش زمین و ... از جمله تهدیدهایی هستندکه در اثر وقوع آنها، تاسیسات متعدد آب وفاضلاب خسارت خواهند دید وآبفا را در ارایه خدمات به مردم با مشکل روبرو خواهد نمود.

به گزارش خبرنگاران، وی اضافه نمود: دراین رزمایش که از صبح روز سه شنبه چهارم آبان برگزار گردید، شرکت های آبفای تهران، همدان ، قم، قزوین، مرکزی و مازندران به عنوان استان های مشخص کمک رسان آبفای البرز بودند که در محل های عملیاتی خود حاضر و با موفقیت به وظایف خود عمل کردند.

مدیرعامل آبفای البرز مهمترین هدف اجرای این مانور را تمرین آنالیز اندازه اثربخشی وکارایی نیروهای آبفا در برابر وقوع زلزله بیان کرد وگفت: ایجاد هماهنگی لازم بین دستگاه های صنعت آب و برق در راستای مدیریت بحران و ایجاد مهارت واعتماد به نفس در همکاران و شناسایی کمبودها و نقاط ضعف و ایجاد آمادگی حداکثری برای مقابله با زلزله وکنترل آن از اهداف اصلی این رزمایش بوده است.

وی شرح داد: شش استان مشخص آبفای البرز دراین عملیات به برطرف انسداد شبکه فاضلاب، سه راه گیری برروی خطوط انتقال وتوزیع آب در مهرشهر و نصب شیرخط بر روی یکی از مخازن رجایی شهر اقدام کردند و از سوی ارزیابان وزارت نیرو و شرکت مهندسی آبفای کشور مورد ارزیابی قرار گرفتند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 30 آبان 1400 بروزرسانی: 30 آبان 1400 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 2166

به "رزمایش زلزله وزارت نیرو در استان البرز برگزار گردید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رزمایش زلزله وزارت نیرو در استان البرز برگزار گردید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید