دل پیرو: وضعیت فعلی ایتالیا مثل جام جهانی 2006 است

به گزارش بیباپ، خبرنگاران: ستاره پیشین تیم ملی ایتالیا وضعیت آتزوری را در جام جهانی 2014، دقیقاً شبیه وضعیتی که این تیم 8 سال پیش در جام جهانی آلمان داشت دانست.

دل پیرو: وضعیت فعلی ایتالیا مثل جام جهانی 2006 است

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، آلساندرو دل پیرو در واکنش به شکست یک بر صفر تیم ملی ایتالیا برابر کاستاریکا در دور دوم از بازی های مرحله گروهی جام جهانی 2014 که صعود آتزوری را به مرحله حذفی رقابت ها به امتیاز دریافت از بازی آخرش برابر اروگوئه مشروط کرد، گفت: در سال 2006 هم ما دقیقاً شرایطی مشابه به حالا داشتیم.

8 سال پیش آتزوری در جام جهانی آلمان در مرحله گروهی باید جمهوری چک را در آخرین بازی خود در مرحله گروهی شکست می داد تا صعود کند. شاگردان مارچلو لیپی با نتیجه 2 بر یک جمهوری چک را شکست دادند، از گروه خود صعود کردند و در ادامه جام جهانی را فتح کردند.

دل پیرو که یکی از 23 بازیکن ایتالیا در آن دوره از جام جهانی بود، اضافه کرد: به نظر من ایتالیا همواره در دومین بازی خود در تورنمنت های بزرگ دچار اشتباه می گردد. علاوه بر این، الزاماً و همواره تیمی که 2 بازی اول خود را را در مرحله گروهی می برد به دور بعد صعود نمی نماید.

کاپیتان پیشین تیم یوونتوس در مورد تغییر و تحولی که 8 سال پیش در ترکیب آتزوری رخ داد تا این تیم عملکرد ضعیفش در مرحله گروهی را با ارائه بازی های خوب در مرحله حذفی جبران کند، توضیح داد: مارچلو لیپی آن موقع به ما یک توصیه کرد. او گفت هرگز بعد از پیروزی در بازی اول خیلی هیجان زده و بعد از شکست در بازی دوم ناامید نشوید.

دل پیرو درباره تفاوت زیاد عملکرد ایتالیا در بازی برابر کاستاریکا در قیاس با بازی اول این تیم برای تیم ملی انگلیس مطرح کرد: فکر می کنم که چزاره پراندلی می تواند تمام مشکلاتی که ایتالیا در بازی برابر کاستاریکا نشان داد را رفع کند. بازیکنان تیم احتیاج به تمرکز بیشتری دارند اما به نظر من این تیم می تواند به دور بعد صعود کند. باخت ایتالیا برابر کاستاریکا یک شکست کامل بود چون همه بازیکنان دچار عدم تمرکز شده بودند، ضمن اینکه گرمای هوای بازیکنان تیم ما را بیشتر از کاستاریکایی ها آزار می داد. روند بازی هم بیشتر به نفع کاستاریکا بود چرا که ما موقعیت های فوق العاده ای برای گلزنی توسط ماریو بالوتلی داشتیم که از آنها استفاده نکردیم.

تیم ملی ایتالیا در آخرین بازی خود در مرحله گروهی جام جهانی در شرایطی به مصاف تیم ملی اروگوئه می رود که حتی با کسب یک تساوی هم در این بازی از گروه خود صعود می نماید.

منبع: تسنیم
انتشار: 2 آبان 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 469

به "دل پیرو: وضعیت فعلی ایتالیا مثل جام جهانی 2006 است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دل پیرو: وضعیت فعلی ایتالیا مثل جام جهانی 2006 است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید