دانلود فیلم در این کشور 3 ثانیه طول می کشد!

به گزارش بیباپ، میانگین سرعت اینترنت در هر کشور به طور قابل توجهی در سراسر دنیا فرق دارد. به طور کلی، کشورهای ثروتمندتر تمایل دارند سرعت اینترنت بهتری داشته باشند، زیرا می توانند پول بیشتری را در زیرساخت های خود سرمایه گذاری نمایند. به عنوان مثال، کشورهای اروپا و آمریکای شمالی تمایل دارند میانگین سرعت اینترنت بالاتری نسبت به سایر نقاط دنیا داشته باشند.

دانلود فیلم در این کشور 3 ثانیه طول می کشد!

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، کشورهای در حال توسعه به علت کمبود منابع و سرمایه گذاری، اغلب در کوشش هستند تا با سایر نقاط دنیا در ارتباط با سرعت اینترنت همراه باشند. به عنوان مثال، بسیاری از کشورهای آفریقایی از سرعت پایین اینترنت به علت زیرساخت های ناکافی و کمبود سرمایه گذاری رنج می برند. علاوه بر این، بعضی از مکان های دورافتاده و روستایی در سراسر دنیا به علت دور بودن از مراکز اصلی یا مراکز جمعیتی ممکن است از سرعت پایین رنج ببرند.

بیشتر بخوانید:

مورچه های حیرت انگیزی که خود را به مردن می زنند!/ عکس

شاسی بلند استثنایی با سقف بازشو/ ترکیب ظرافت و قدرت/ عکس

عوامل دیگری مانند رقابت بین ارائه دهندگان نیز در سرعت اینترنت در بعضی کشورها نقش دارند. هنگامی که رقابت بین ارائه دهندگان بیشتر باشد، قیمت ها پایین تر می شوند و سرعت می تواند به طور قابل توجهی افزایش یابد. با این حال، پیشرفت های فناوری مانند فناوری 5G می تواند برای بعضی کشورها تغییر کند و به آنها اجازه می دهد بر بسیاری از کشورهای دیگر از نظر سرعت و در دسترس بودن اینترنت غلبه نمایند. در نهایت، دلایل متفاوت بودن میانگین سرعت اینترنت در کشورها به شرایط مالی، پیشرفت های تکنولوژیکی و بازارهای رقابتی بازمی شود.

کشورهایی که سریع ترین سرعت اینترنت را دارند عبارتند از: موناکو، سنگاپور، شیلی، هنگ کنگ، چین، سوئیس، فرانسه، دانمارک، رومانی و تایلند. کشوری که سریع ترین سرعت اینترنت را دارد موناکو با میانگین سرعت اینترنت 319.59 مگابیت بر ثانیه است. سنگاپور با میانگین سرعت اینترنت 300.83 مگابیت بر ثانیه، دومین سریعترین سرعت اینترنت را دارد. شیلی با میانگین سرعت اینترنت 298.5 مگابیت بر ثانیه سومین سریعترین اینترنت را دارد. هنگ کنگ با میانه سرعت اینترنت 292.21 مگابیت بر ثانیه چهارمین سریع ترین اینترنت دنیا را دارد. چین با میانه سرعت اینترنت 280.01 مگابیت بر ثانیه پنجمین سریعترین اینترنت را دارد. سوئیس با میانه سرعت اینترنت 279.8 مگابیت بر ثانیه، ششمین سریع ترین اینترنت دنیا را دارد. فرانسه با میانه سرعت اینترنت 271.33 مگابیت در ثانیه، هفتمین اینترنت سریع است. دانمارک با میانه سرعت اینترنت 270.27 مگابیت بر ثانیه، هشتمین اینترنت پرسرعت دنیا است. رومانی با میانگین سرعت اینترنت 260.97 مگابیت بر ثانیه نهمین سریعترین سرعت اینترنت را دارد. تایلند با میانگین سرعت اینترنت 260.54 دهمین سرعت اینترنت در دنیا است.

همان طور که گفته شد، کشوری که سریعترین اینترنت در دنیا را دارد موناکو با میانگین سرعت اینترنت 319.59 مگابیت بر ثانیه است. این کشور کوچک اروپایی توانسته است از زیرساخت های سطح بالای خود استفاده کند و اتصال به اینترنت را به سطح جدیدی برساند. این سرعت اینترنت به کسب وکارها و سازمان های دولتی موناکو این امکان را می دهد تا از سرعت های ارتباطی سریع تر، آپلود و دانلود سریع تر و خدمات میزبانی وب مطمئن تر نسبت به سایر کشورها استفاده نمایند. علاوه بر این، سرعت های بالا در توسعه بخش مالی موناکو و اقتصاد دیجیتال آن مشارکت داشته و از نظر نوآوری های تکنولوژیکی نسبت به سایر کشورها فزونی داشته است. اتصال سریع بعلاوه از صنعت تفریح دیجیتال پر رونق، از جمله خدمات بازی و پخش پشتیبانی می نماید.

طبق جدیدترین گزارش اسپیدتست، میانگین سرعت اینترنت در ایران 24.55 مگابایت بر ثانیه است که کشورمان را در رتبه 145 در دنیا قرار داده است.

منبع: wisevoter

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 27 اردیبهشت 1402 بروزرسانی: 27 اردیبهشت 1402 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 2544

به "دانلود فیلم در این کشور 3 ثانیه طول می کشد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دانلود فیلم در این کشور 3 ثانیه طول می کشد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید