خبرنگاران فعالان حوزه گردشگری استان سمنان توانمند می شوند

به گزارش بیباپ، سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان گفت: توانمندسازی فعالان رده های مختلف حوزه گردشگری در استان طی هفت دوره با هدف یاری به رونق این صنعت برنامه ریزی شد.

خبرنگاران فعالان حوزه گردشگری استان سمنان توانمند می شوند

بهترین تجربه سفر را با bestcanadatours.com تجربه کنید و با مجری مستقیم بهترین برنامه سفر را برای خود انتخاب کنید.

محمد طاهریان روز دوشنبه به رسانه ها خاطرنشان کرد: این دوره های آموزشی با هدف توانمندسازی نیروی انسانی فعال در حوزه گردشگری استان سمنان، از سوی موسسه های آموزشی و با نظارت این اداره کل به صورت آموزش مجازی و برخط برگزار می گردد.

وی گفت: این دوره ها شامل بازآموزی راهنمایان گردشگری و بلدهای محلی، آشنایی با مدیریت اکوتوریسم ویژه ساکنین محلی و روستاهای هدف گردشگری با تکیه بر توسعه پایدار و آموزش بازاریابی دیجیتالی در دفاتر خدمات مسافرتی است که به همت موسسه سفر آموزان گیتی شاهرود پیش بینی شده است.

طاهریان اضافه کرد: سایر دوره ها شامل مدیریت سبز با رویکرد صنعت گردشگری و هتلداری و مبانی کارآفرینی در حوزه های تخصصی و گردشگری است که از سوی موسسه زمین گشت پارس سمنان برنامه ریزی شده است.

سرپرست معاونت گردشگری و سرمایه گذاری و تامین منابع اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان سمنان گفت: بازاریابی گردشگری و برندسازی گردشگری در استان و مدیریت اقتصادی برای تاسیسات گردشگری، دیگر دوره های مدنظر است که از سوی موسسه آشنا گرمسار برگزار می گردد.

در استان سمنان 15 هتل، یک هتل آپارتمان، یک متل، پنج مهمانپذیر، 86 اقامتگاه بوم گردی و 12 اقامتگاه سنتی، 57 خانه مسافر، پنج مجتمع گردشگری، سه اردوگاه و مرکز تفریحی سرگرمی گردشگری با ظرفیت پذیرش سه هزار و 446 نفر شب، پذیرای گردشگران هستند.

سه موسسه آموزش گردشگری نیز در این استان فعالیت دارند.

منبع: ایرنا
انتشار: 28 دی 1400 بروزرسانی: 28 دی 1400 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 1173

به "خبرنگاران فعالان حوزه گردشگری استان سمنان توانمند می شوند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خبرنگاران فعالان حوزه گردشگری استان سمنان توانمند می شوند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید