با زیباترین جزایر یونان آشنا شوید

به گزارش بیباپ، کشور یونان از جنوب و شرق از طریق دریای اژه احاطه شده و از غرب به دریای یونان محدود می‌باشد. یونان در محل اتصال سه قاره آسیا، اروپا و آفریقا قرار دارد.

با زیباترین جزایر یونان آشنا شوید

آتن، پایتخت کشور یونان شهری زیبا، جذاب و زنده است.از بهترین راه‌های لذت بردن از تابستان آتن در تور کشتی کروز بدون ویزا، این می‌باشد که روزهای خود را مانند آتنی های محلی گذرانده و در وقت خود را در جاذبه‌های تاریخی و مدرن شهر آتن بپردازید و سپس در هوای گرم روز از خوابی عمیق، طولانی و دلپذیر لذت برید. شب‌ها نیز بیدار باشید و خود را به تفریحات عالی شبانه بگذرانند.

Rhodes جزیره‌ای در یونان بوده که در دریای اژه قرار دارد. Rhodes از لحاظ جمعیت و وسعت، بزرگترین جزیره از میان جزایر Dodecanese بوده و جمعیت آن 117 هزار نفر می‌رسد. این جزیره یک شهر مستقل در درون بخش وابسته Rhodes بوده که همگی جزو محدودۀ اژه جنوبی هستند.

جزیره Lesvos (یا جزیرۀ لسبوس) در شمال شرقی دریای اژه قرار دارد که مساحت آن به 1632 کیلومتر مربع می‌رسد و 320 کیلومتر ساحل داردو بدین ترتیب این جزیره سومین جزیره بزرگ یونان بوده که در دریای اژه پراکنده شده اند. تور جزایر یونان با کشتی کروز پر از جاذبه‌های منحصربه‌فرد و شگفت‌آور است.

جزیره Mykonos بخشی از جزایر Cyclades در یونان بوده که بین تینوس، سایروس، پاروس و نکسوس قرار دارد. این جزیره 85.5 کیلومتر مربع دارد و سطح آن در بالاترین نقطه به 341 متر بالاتر از سطح دریا می‌رسد. این جزیره 9.320 نفر سکنه دارد که بیشتر آنها در بزرگترین شهر آن یعنی Mykonos زندگی می‌کنند.

انتشار: 26 دی 1398 بروزرسانی: 25 آذر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 665

به "با زیباترین جزایر یونان آشنا شوید" امتیاز دهید

1 کاربر به "با زیباترین جزایر یونان آشنا شوید" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با زیباترین جزایر یونان آشنا شوید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید