افشای یک مدل ویژه از گوشی ریلمی GT

به گزارش بیباپ، روز سه شنبه 22 ژوئن (1 تیرماه)، ژو چی چیس، معاون مدیرعامل شرکت چینی ریلمی Realme تصاویری از یک گوشی تازه را منتشر کرد که به گفته او به وسیله طراح نامدار ژاپنی، نائوتو فوکاساوا طراحی شده است. این مدیر ارشد ریلمی از ارائه هرگونه مشخصات دیگر درباره این گوشی تازه خودداری کرد، اما امروز چهارشنبه 23 ژوئن (2 تیرماه)، Digital Chat Station یکی از مطرح ترین افشاکنندگان دنیای فناوری اعلام نمود که این تصاویر متعلق به نسخه ویژه گوشی Realme GT با نام کامل Realme GT 5G Master Edition است.

افشای یک مدل ویژه از گوشی ریلمی GT

به گزارش خبرنگاران به نقل از وبسایت فناوری GSMArena، گوشی Realme GT 5G که برای اولین بار در تاریخ 4 مارس سال 2021 معرفی گردید، یک گوشی پرچمدار با تعیینات و طراحی قابل توجه به تعداد می رود. نخستین ویژگی این دستگاه طراحی خارجی آن است که در دو نسخه با قاب شیشه ای و قاب چرمی در دسترس علاقمندان نهاده شد. این گوشی هوشمند مجهز به صفحه نمایش 6.43 اینچی S-AMOLED E4 با طراحی حفره دوربین سلفی در بالا سمت چپ است. این صفحه نمایش دارای وضوح تصویر Full HD 1080 X 2400 پیکسل، رفرش ریت 120 هرتز و گستره رنگی 100 درصد P3 است.

به گزارش خبرنگاران، گوشی Realme GT 5G حالا بنا به ادعای Digital Chat Station دارای نسخه ویژه Master Edition هم خواهد شد که قبلا در گوشی مدل Realme X هم شاهد آن بودیم. در واقع، اولین گوشی هوشمند Master Edition شرکت ریلمی، مربوط به نسخه مخصوصی از گوشی Realme X بود که در سال 2019 و در دو رنگ سفید سیر و صورتی پیازی به بازار عرضه شد. در همان سال، ریلمی گوشی X2 Pro Master Edition را در نسخه های Red Brick و Concrete و پس از آن گوشی X50 5G Master Edition را راه اندازی کرد.

هنوز تعیین نیست که طراحی گوشی GT 5G Master Edition از چه چیزی الهام خواهد گرفت، اما گفتنی است که GT 5G Master Edition تنها نسخه ویژه تلفن های هوشمند ریلمی نیست که این شرکت روی آن کار می نماید. در ماه مارس، چند تصویر از گوشی X9 Pro Master Edition Concrete با صفحه خمیده و دوربین های سه گانه در پشت دیدیم.

اگرچه GT 5G Master Edition ممکن است در نهایت با یک ظاهر کاملاً نو ارائه گردد، اما تعیینات و سخت افزار آن، همانی خواهد بود که در مدل پایه GT 5G مشاهده کردیم، به این معنی که شما تراشه Snapdragon 888، صفحه نمایش 6.43 اینچی S-AMOLED E4 با وضوح تصویر Full HD 1080 X 2400 پیکسل و رفرش ریت 120 هرتز و بعلاوه حسگر اثر انگشت در صفحه را دریافت خواهید کرد. در زمینه دوربین هم این گوشی به مانند مدل پایه دارای یک دوربین جلوی 16 مگاپیکسلی و در محفظه دوربین عقب آن، یک دوربین اصلی 64 مگاپیکسلی Sony IMX682 با دیافراگم f / 1.89، یک لنز اولتراواید 8 مگاپیکسلی 119 درجه و یک دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی است. نسخه ویژه GT 5G از یک باتری 4500 میلی آمپر ساعتی بهره می برد که از با یک سیستم شارژ 65 وات پشتیبانی می گردد.

تصاویر منتشر شده از گوشی Realme GT 5G Master Edition

منبع: فرارو
انتشار: 7 مرداد 1400 بروزرسانی: 7 مرداد 1400 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 2032

به "افشای یک مدل ویژه از گوشی ریلمی GT" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افشای یک مدل ویژه از گوشی ریلمی GT"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید