تزیین آش رشته با 20 طرح جدید

به گزارش بیباپ، آش رشته از غذاهای خوشمزه و پرطرفدار است که در ماه رمضان و حتی بسیاری از مراسم های عزاداری، جایگاه ویژه ای دارد. علاوه بر طعم و رنگ آش رشته، حتی مقدار مواد و سبزی استفاده شده در آن، تزیین آش رشته هم برای مراسم های مختلف به خصوص برای نذری از اهمیت زیادی برخورد است.

تزیین آش رشته با 20 طرح جدید

اگر می خواهید یک تزیین مجلسی و شیک برای آش رشته خود، به خصوص در سفره های افطار یا برای مراسم های نذری انجام دهید، باید حدود 10 الی 15 دقیقه قبل از سرو آش، آن را کنار بگذارید و با سلیقه خود به شکل های مختلف تزیین کنید.

اگر مایل هستید با ایده ها و طرح های تزئین آش رشته آشنا شوید، در این مطلب ما را همراهی کنید.

تزئین آش رشته با ایده و طرح های جدید

برای تزئین آش می توان از نعنا داغ، پیاز داغ، سیر داغ، کشک و حتی حبوبات پخته شده استفاده کرد و با کمک آن ها طرح های زیبایی را روی ظرف آش خود ایجاد کرد.

تزئین آش رشته کار سخت و زمانبری نیست. معمولا افراد همیشه یک روش ساده و قدیمی برای تزیین آن به کار می برند و آن این است که وسط یک کاسه بزرگ کشک می ریزند و هر قسمت کشک را به صورت جداگانه با پیاز داغ، سیر داغ و نعنا داغ پر می کنند. اگر دوست دارید پذیرایی رنگین تر و شیک تری از مهمانان خود داشته باشید، ایده ها و طرح های زیر به شما کمک شایانی برای تزئین آش رشته خواهد کرد.

بیشتر بخوانید: تزیین آش کشک در 13 ایده جدید و متنوع

سخنی با خوانندگان

هر یک از مواد استفاده شده در آش رشته، دارای ماده مغذی از انواع ویتامین ها گرفته تا پروتئین، کربوهیدرات و غیره است که برای سلامتی بدن مفید می باشد. با تغییر در برخی از مواد قابل استفاده شده در آش، می توان آن را به عنوان یک گزینه سالم برای تمام گروه های سنی و حتی بیماران به یک ماده غذایی مفید و ارزشمند تبدیل کرد.

منبع: مجله انگیزه
انتشار: 4 آبان 1399 بروزرسانی: 4 آبان 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 1328

به "تزیین آش رشته با 20 طرح جدید" امتیاز دهید

1 کاربر به "تزیین آش رشته با 20 طرح جدید" امتیاز داده است | 1 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تزیین آش رشته با 20 طرح جدید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید