بودجه ای برای هنر گرافیک در اصفهان وجود ندارد

به گزارش بیباپ، مدیر خانه گرافیک حوزه هنری اصفهان گفت: سال گذشته در زمینه گرافیک در اصفهان اتفاق های خیلی چشمگیری نیفتاده است، در بخش جشنواره ها فعالیت می کنیم اما در کل در ارزیابی آثار ارسال شده برای ما نسبت به سال های گذشته اگر ضعیف نشده باشیم اما متوقف شده ایم.

بودجه ای برای هنر گرافیک در اصفهان وجود ندارد

امیر مسعود حلاج در گفت وگو با خبرنگار خبرنگاران در اصفهان با اشاره به شرایط گرافیک در اصفهان گفت: سال گذشته در زمینه گرافیک در اصفهان اتفاق های خیلی چشمگیری نیفتاده است، در بخش جشنواره ها فعالیت می کنیم اما در کل در ارزیابی اثار ارسال شده برای ما نسبت به سال های گذشته اگر ضعیف نشده باشیم اما متوقف شده ایم.

وی اضافه نمود: یکی از عواملی که سبب این توقف می گردد کاهش بودجه است برگزار کننده ها نیازمند بودجه هستند ما در وُسع خودمان بعضی نشست و برنامه ایی را داشته ایم اما کارهای فراوری شده و ارسال شده برای ما کارهای خیلی تاثیر گذاری نبوده اند.

مدیر خانه گرافیک حوزه هنری اصفهان بیان نمود: وقتی کاهش بودجه رخ می دهد کاهش سفارش کار به گرافیست هم کم می گردد و ناخو دآگاه رقابت ایجاد می گردد.

وی گفت: سال جاری تغییر رویکرد داده ایم جدای از جشنواره هایی که برگزار می کنیم قرار است کارگاه های یک الی 2 روزه برگزار کنیم و نشست های تخصصی راجع به کارهای برتر برگزار نموده و نقد و آنالیز دلایل موفقیت اثار مورد بحث و گفت وگو قرار می دهیم.

منبع: تسنیم
انتشار: 4 تیر 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 1088

به "بودجه ای برای هنر گرافیک در اصفهان وجود ندارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بودجه ای برای هنر گرافیک در اصفهان وجود ندارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید