بهره برداری از 143 پروژه عمرانی در اصفهان

به گزارش بیباپ، خبرنگاران/اصفهان فرماندار اصفهان گفت: هم زمان با دهه فجر، 143 پروژه عمرانی با اعتباری افزون بر 1033 میلیارد تومان در شهرستان اصفهان به بهره برداری می رسد.

بهره برداری از 143 پروژه عمرانی در اصفهان

محمدعلی احمدی با گرامیداشت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، با بیان اینکه دهه مبارک فجر، فرصت مغتنمی برای تجدید میثاق با شهدا و بنیانگذار کبیر انقلاب است، اظهار کرد: این ایام، فرصت مناسبی برای تبیین دستاوردهای ارزشمند نظام و انقلاب اسلامی برای مردم به ویژه جوانان و نوجوانان است.

وی با اشاره به افتتاح 143 پروژه عمرانی در دهه فجر سال جاری، گفت: به مناسبت چهل و سومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و هم زمان با دهه مبارک فجر، 143 پروژه عمرانی در شهرستان اصفهان مجموعاً با اعتباری افزون بر 1033میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی، استانی، منابع داخلی دستگاه های اجرایی، شهرداری ها، دهیاری ها و بعلاوه سرمایه گذاری بخش خصوصی، افتتاح و به بهره برداری می رسد.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فرمانداری اصفهان، احمدی اضافه نمود: بخش عمده این پروژه ها، شامل 125 پروژه با اعتباری افزون بر 1009 میلیارد تومان در شهرهای شهرستان اصفهان آماده بهره برداری است.

فرماندار اصفهان، گفت: 18 پروژه نیز با اعتباری افزون بر 25 میلیارد تومان در روستاهای شهرستان آماده بهره برداری است.

وی اضافه نمود: تعداد 11 پروژه با اعتباری بالغ بر 6 میلیارد تومان به وسیله شهرداری ها و تعداد 6 پروژه نیز با اعتباری بالغ بر 9 میلیارد ریال به وسیله دهیاری های شهرستان تکمیل و به بهره برداری می رسند. پروژه های شهرداری اصفهان شامل این آمار نیست و بیشترین پروژه های قابل افتتاح در دهه فجر نیز مربوط به شرکت مخابرات، شرکت توزیع برق و نوسازی مدارس است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 خرداد 1401 بروزرسانی: 4 خرداد 1401 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 2344

به "بهره برداری از 143 پروژه عمرانی در اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بهره برداری از 143 پروژه عمرانی در اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید