بسته خبری پرسپولیس، مهدوی کیا مربی می گردد، کریم سرپرست

به گزارش بیباپ، خبرهای امروز پرسپولیس را مرور می کنیم. از احتمال حضور مهدوی کیا در کادر فنی تا پرداخت نشدن دستمزد خارجی ها و مسئله فسخ یک طرفه قراردادشان. غیبت منشا و مارکو در تمرین هم خبر دیگری درباره پرسپولیس است.

بسته خبری پرسپولیس، مهدوی کیا مربی می گردد، کریم سرپرست

خارجی ها یک طرفه فسخ می نمایند؟

باشگاه پرسپولیس نتوانسته به تعهدات مالی خود در قبال بازیکنان و مربیان خارجی اش عمل کند، تا حدی که این نفرات در مقطع فعلی به راحتی می توانند قرارداد خود را فسخ نمایند. طبق قانون فیفا چنانچه باشگاه ها تا 3ماه حقوق بازیکنان و مربیان خارجی خود را پرداخت ننمایند آن ها این اجازه را خواهند داشت که قراردادشان را یک طرفه فسخ نمایند. اتفاقی که پیش از این در مورد آنتونی گولچ در پرسپولیس رخ داد و او پس از ترک ایران و با شکایت به فیفا به تمامی حق و حقوق خود رسید.

غیبت منشا و مارکو

تمرین سه شنبه پرسپولیس در حالی برگزار گردید که گادوین منشا و مارکو مهاجم و بدنساز این تیم غیبت داشتند. منشا دوشنبه شب برای دیدار با خانواده اش راهی ایتالیا شد و مارکو هم برای سپری تعطیلات زودتر از سایر مربیان پرسپولیس به کرواسی رفت.

شایعه دستیاری مهدوی کیا در پرسپولیس

مهدی مهدوی کیا روز یک شنبه راهی تهران شد و یکسره از فرودگاه به استادیوم شهید کاظمی رفت تا بابت موفقیت های اخیر به برانکو ایوانکوویچ و سایر بازیکنان پرسپولیس تبریک بگوید. حضور او در کمپ سرخپوشان و تعریف و تمجیدهایش از برانکو، شایعات را حسابی داغ کرد. مهدوی کیا در مصاحبه هایش، ضمن انتقاد از رفتار های کارلوس کی روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران، بار دیگر تاکید نمود برانکو بهترین مربی خارجی است که به ایران سفر نموده و به فوتبال کشورمان خدمت می نماید.

همین اظهارنظر ها باعث شد شایعه هایی منتشر گردد مبنی بر اینکه احتمالا مهدوی کیا دستیار برانکو خواهد شد. جالب اینکه عده ای نیز می گویند با جدایی قریب الوقوع مصطفی قنبرپور، احتمالا کریم باقری از جمع دستیاران برانکو کم شده و در پست سرپرستی تیم به فعالیتش ادامه می دهد و در این صورت، مهدوی کیا می تواند جانشین کریم در کادرفنی گردد.

مهدوی کیا در حال حاضر علاوه بر کلاس های مربیگری، در یکی از تیم های پایه هامبورگ مشغول به کار است و قرارداد حرفه ای دارد. همچنین او مدیریت باشگاه کیا را برعهده گرفته و باید زمان زیادی را برای پرورش ستاره های نسل آینده فوتبال ایران در اختیار داشته باشد. با این حساب بعید است این شایعه ها به حقیقیت تبدیل شوند.

2

منبع: ایران ورزشی
انتشار: 20 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 127

به "بسته خبری پرسپولیس، مهدوی کیا مربی می گردد، کریم سرپرست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بسته خبری پرسپولیس، مهدوی کیا مربی می گردد، کریم سرپرست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید