برگزاری هرگونه بازارچه صنایع دستی در ایام نوروز در استان کرمان ممنوع است

به گزارش بیباپ، خبرنگاران/کرمان مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان گفت: در راستای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا، بازارچه دائمی صنایع دستی کاروانسرای گنجعلیخان شهر کرمان تا اطلاع ثانوی تعطیل شد.

برگزاری هرگونه بازارچه صنایع دستی در ایام نوروز در استان کرمان ممنوع است

فریدون فعالی در تشریح جزییات این خبر با تاکید بر اینکه برگزاری هرگونه بازارچه صنایع دستی در ایام نوروز 99 نیز در سطح استان کرمان ممنوع است اظهار کرد: این تصمیم با هدف رعایت دستورالعمل های مقابله با شیوع ویروس کرونا اتخاذ شده است و هرگونه فعالیتی برخلاف آن منجر به برخورد قانونی می گردد.

وی با بیان اینکه تمامی مدیران ادارات میراث فرهنگی شهرستان های تابعه استان کرمان مکلف به کنترل و رعایت اقدامات پیشگیرانه بهداشتی در مورد ویروس کرونا هستند، اضافه کرد: بازدید و نظارت مستمر بر تاسیسات گردشگری و رصد تخلفات احتمالی از دستورالعمل های ابلاغی وزارت میراث فرهنگی، وزارت بهداشت و ستاد استانی مقابله با بیماری کرونا در دستور کار بازرسان و ناظران اداره کل میراث فرهنگی استان کرمان واقع شده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان کرمان با اشاره به اینکه هرگونه برنامه و فعالیت گروهی در مراکز تحت نظارت این اداره کل ممنوع است، گفت: در حال حاضر تمامی موزه ها، باغ موزه ها، و اماکن تاریخی و گردشگری استان کرمان تعطیل هستند.

فعالی از عدم فعالیت اقامتگاه های بوم گردی و خانه های مسافر استان کرمان اطلاع داد و خاطر نشان کرد: پذیرش مسافر در مهمانسراها و خوابگاه های ادارات و نهادهای دولتی نیز تا اطلاع ثانوی ممنوع است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 8 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 959

به "برگزاری هرگونه بازارچه صنایع دستی در ایام نوروز در استان کرمان ممنوع است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برگزاری هرگونه بازارچه صنایع دستی در ایام نوروز در استان کرمان ممنوع است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید