بروز بودن مجموعه مترو باید حفظ گردد

به گزارش بیباپ، رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران گفت: مترویک مجموعه بسیار قوی با مدیریت هوشمندانه و تکنولوژی برتر است و باید به روز بودن و فزونی در مجموعه مترو حفظ گردد.

بروز بودن مجموعه مترو باید حفظ گردد

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه؛ مهندس تشکری هاشمی امروز دوشنبه 15شهریور ماه از خاتمهه فتح آباد و مرکز واکسیناسیون شرکت بهره برداری متروی تهران وحومه بازدید کرد. وی در حاشیه این بازدید اضافه کرد: سایر سامانه های حمل و نقل هم باید خودشان را همچون مترو به مدیریت هوشمندانه و تکنولوژی برتر نزدیک نمایند. خوشبختانه اتوبوسرانی خوب عمل نموده اما تاکسیرانی جای کار بسیاری دارد.

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران در ادامه گفت: هدف از این بازدید در مرحله اول برای خدا قوت گفتن به همکارانی بود که در این شرایط سخت به مردم خدمات رسانی می نمایند و بعلاوه شناسایی مسائل و مسایلی که در مورد تعمیرات، بودجه هایی که برای نگهداشت مجموعه، شرایط سرفاصله حرکت قطارها و شرایط بعد از بازگشایی مدارس و مراکز آموزشی بود مطرح شد. .ما هم در شورای شهر موضوعات مطرح شد .و مسائل پرسنلی در مورد کمبود نیرو را هم با جدیت پیگیری خواهیم کرد.

تشکری هاشمی در ادامه با اشاره به اینکه همکاران شایسته و توانمندی دراین بخش فعال هستند و همواره وقتی مورد حمایت و پشتیبانی قرار گرفته اند با تمام توان، خودشان را وقف مردم نموده اند گفت: اطمینان دارم با کوشش همکاران در این شرکت بسیاری از مسایل مرتفع خواهد شد، ما هم در حال آماده شدن برای شرایطی هستیم که کرونا کاهش پیدا کند و مردم همچون قبل به سمت حمل و نقل عمومی بروند.

وی توضیح داد: مجموعه حمل و نقل عمومی بخصوص شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه با تمام توان خودشان را برای این روز آماده می نمایند و به نظر من در ماه های آینده ظرفیت ما باز می گردد به قبل از کرونا و مردم بتوانند با اطمینان از شبکه حمل و نقل عمومی استفاده نمایند.

رییس کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای اسلامی شهر تهران اعلام نمود: تدارکات لازم برای اینکه محیط را ایمن کنیم و ناوگان را بتوانیم به حداکثر بهره وری برسانیم در دستور کار است.

تشکری هاشمی در خاتمه بازدید از مرکز واکسیناسیون شرکت بهره برداری متروی تهران و حومه گفت: جای تشکر دارد که یک سالن ورزشی را برای این کار اختصاص داده اند و با نظارت وزارت بهداشت تزریق به وسیله خود پرسنل شرکت بهره برداری مترو انجام می گردد این کار بسیار ارزشمندی است و همکاری بسیار خوبی صورت گرفته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 شهریور 1400 بروزرسانی: 17 شهریور 1400 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 2085

به "بروز بودن مجموعه مترو باید حفظ گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بروز بودن مجموعه مترو باید حفظ گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید