برخوردهای فیزیکی بخشی از جذابیت فوتسال است

به گزارش بیباپ، خبرنگاران/اصفهان کاپیتان تیم فوتسال گیتی پسند گفت: برخوردهای فیزیکی در فوتسال طبیعی است و همین مسائل آن را جذاب تر می کند.

برخوردهای فیزیکی بخشی از جذابیت فوتسال است

علی اصغر حسن زاده پس از پیروزی 4 بر 3 تیمش در مقابل کراپ الوند، که امروز (جمعه، 12 دی ماه) برگزار شد، اظهار کرد: بازی بسیار خوبی بود، هر دو تیم مهره های ملی پوش خوب و ارزشمندی داشتند که بازی را جذاب کرده بود و فکر می کنم تماشاگران از دیدن بازی لذت بردند چرا که این بازی همه چیز داشت.

وی اضافه نمود: برخوردهای فیزیکی، پنالتی و هر چیزی که در فوتسال می توانست اتفاق بیفتد در این بازی رخ داد. فکر می کنم ما مزد بازی خوبمان را گرفتیم.

به گزارش خبرنگاران، کاپیتان تیم فوتسال گیتی پسند، شرح داد: نیمه اول خیلی خوب بازی کردیم و متاسفانه توپهایمان وارد دروازه نشد و با توجه به اینکه 3 مرتبه از حریف عقب افتادیم، توانستیم به بازی برگردیم. این شخصیت بزرگ تیم گیتی پسند و بازیکنانش را نشان می دهد که توانستند با یک بازی خوب در حالی که از تیم کراپ الوند عقب بودند جلو بیفتند و برنده بازی شوند.

وی ادامه داد: تیم کراپ الوند خیلی خوب بازی کرد، بازیکنان توانمندی داشت و خدا را شکر که این بازی جذاب را ما پیروز شدیم.

حسن زاده در خصوص برخوردهای زیاد در این بازی گفت: در همه جای دنیا در فوتسال چون هیجان آن بالا است و در صدم ثانیه می تواند نتیجه بازی عوض شود، این تنش ها وجود دارد و این جذابیت رشته فوتسال است. دو تیم از تیم های خوب و قوی لیگ ایران هستند و بازیکنان بسیار زیاد با توانمندی بالا دارند و این برخوردها در تیم های بزرگ مثل برزیل و اسپانیا چه ما با آنها بازی کنیم و یا تیم های دیگر وجود دارد و این زد و خورد در فوتسال طبیعی است؛ اما باید توجه داشته باشیم بازیکنانمان آستانه تحمل خود را بالا ببرند و به این قضیه فنی نگاه کنند.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 19 بهمن 1399 بروزرسانی: 19 بهمن 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 1590

به "برخوردهای فیزیکی بخشی از جذابیت فوتسال است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برخوردهای فیزیکی بخشی از جذابیت فوتسال است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید