باباصفری: شانس آوردیم به رومانی رسیدیم، در ورزشگاه روباز تمرین می کنیم

به گزارش بیباپ، لژیونر هندبال ایران گفت: شانس آوردیم، پروازمان اولین و آخرین پرواز قطر به رومانی بود. تقدیر برای من و الله کرم استکی این بود که این پرواز انجام گردد و در نهایت به رومانی برسیم.

باباصفری: شانس آوردیم به رومانی رسیدیم، در ورزشگاه روباز تمرین می کنیم

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

محسن باباصفری در گفت و گو با خبرنگاران، در مورد مشکلاتی که برای رسیدن به رومانی پشت سر گذاشت اظهار کرد: من و الله کرم استکی قرار بود 9 تیرماه از تهران به بخارست برویم اما پرواز به 10 تیر موکول شد. البته 10 تیر هم نتوانستیم سفر کنیم و مجدد به اصفهان بازگشتیم. بالاخره در 25 تیرماه یک پرواز به قطر انجام شد و توانستیم به رومانی برسیم. البته این پرواز هم شانسی بود. اولین و آخرین پرواز قطر به رومانی بود و برای تست انجام شد، بعد از آن دولت رومانی پروازهای قطری را لغو کرد. تقدیر برای ما این بود که این پرواز انجام گردد و ما در نهایت به رومانی برسیم.

وی در ادامه در مورد مدت قرنطینه 14 روزه گفت: در فرودگاه به ما اعلام کردند که باید 14 روز در قرنطینه باشیم. از چهارشنبه هفته گذشته قرنطینه برای ما شروع شد. مسئولان تیم روز پنج شنبه من و استکی را به بیمارستان فرستادند و انواع تست کرونا، بینی، دهان و خون را انجام دادیم. چند روز بعد یعنی دوشنبه جواب آزمایش ها آمد و خدا را شکر منفی بود و ما کرونا نداشتیم. خدا را شکر وزارت ورزش این کشور از روز سه شنبه (دیروز) مجوز تمرین ما را صادر کرد و ما از دیروز تمرینات خود را با تیم بوزائو شروع کردیم.

لژیونر هندبال ایران در مورد سخت گیری تیم بوزائو در مورد مسائل بهداشتی گفت: با توجه به شیوع کرونا تمرینات تیم ها بسیار سختگیرانه انجام می گردد. ما قبل از تمرینات تست کرونا می دهیم، حین تمرین باید مدام دست های خود را ضد عفونی کنیم. تمرینات در سالن انجام نمی گردد و در ورزشگاه روباز، ورزشگاه فوتبال انجام می گردد. هنوز اجازه ورود تیممان را به سالن نداده اند. تیم در مورد مسائل بهداشتی و رعایت آنها بسیار سختگیرانه عمل می نماید.

وی گفت: مدت قرنطینه 14 روزه برای من و الله کرم 5 روز طول بیشتر طول نکشید. با توجه به اینکه از روز گذشته (سه شنبه) اجازه تمرین با تیم برای ما داده شد مدت قرنطینه تمام شده است. دو هفته ای بود که تمرینات تیم بوزائو شروع شده بود ما هم از دیروز به تیم ملحق شدیم و تمرینات را با بازیکنان ادامه می دهیم.

دروازه بان تیم ملی هندبال ایران در مورد شروع مسابقات لیگ رومانی گفت: مسابقات قرار است از 19 آگوست یعنی اواخر مردادماه انجام گردد. البته من فکر می کنم به خاطر کرونا لیگ کمی به تعویق بیفتد. در حال حاضر برنامه شروع مسابقات 29 مرداد است و تمرینات تیم ها در حال اجرا است. باید ببینیم در نهایت چه خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 27 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 1253

به "باباصفری: شانس آوردیم به رومانی رسیدیم، در ورزشگاه روباز تمرین می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "باباصفری: شانس آوردیم به رومانی رسیدیم، در ورزشگاه روباز تمرین می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید