بازسازی و دکوراسیون داخلی منزل

به گزارش بیباپ، نکات بازسازی و دکوراسیون داخلی منزل و طراحی کابینت آشپزخانه : 09125754921 - 44274146 - 44890732

بازسازی و دکوراسیون داخلی منزل

جهت دریافت خدمات بازسازی ساختمان با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

یکی از اصلی ترین نکات در بازسازی و دکوراسیون داخلی محسوب می گردد رعایت کردن فنگ شویی در قسمت طراحی داخلی می باشد. فنگ شویی به معنای نوع چیدمان و دکوراسیون است که بتواند آن انرژی مثبت بر روی افراد را داشته باشد این انرژی در تمام قسمت های خانه اعم از نشیمن و آشپزخانه و ...باید وجود داشته باشد که بتواند روی دیگران تاثیر گذار باشد . رعایت اولین اصول فنگ شویی در اجرای کابینت آشپزخانه براساس منظم بودن و ایمنی محیط و عملکرد و کاربرد تجهیزات در فضا می باشد که با رعایت کردن آن می توانید آشپزخانه ای مملو از انرژی مثبت داشته باشید. نکته مهمی که باید در طراحی آشپزخانه در نظر داشت نظم دهی و طبقه بندی در آن فضا می باشد که بر طبق اصل فنگ شویی آشپزخانه باید فاقد از شلوغی و ریخت و پاش باشد و طوری باید طراحی گردد که بعد از انجام هر فعالیتی فضای آشپزخانه تمیز و مرتب باشد و همه وسایل و ابزاری که در آشپزخانه باید موجود باشد مکانی برای خود داشته باشد که به حالت منظمی در درون کابینت قرار گیرند .

دومین اصول فنگ شویی در آشپزخانه نورپردازی و روشنایی می باشد که در محیط آشپزخانه میزان نور از اهمیت زیادی برخوردار می باشد زیرا نور پردازی در آشپزخانه علاوه بر زیبایی، نحوه عملکردی دارد و مانع خستگی و افسردگی میگردد بنابراین بهتر است که محیط آشپزخانه از روشنایی کافی برخوردار باشد که در کنار نور مصنوعی در طراحی فضای آشپزخانه باید حداکثر نور طبیعی را شامل باشد. سومین اصول فنگ شویی در محیط آشپزخانه انتخاب رنگ می باشد، که یکی از مهم ترین عناصر ایجاد کردن انرژی مثبت می باشد که با رنگ های تیره فضای آشپزخانه فضای سنگین همراه با انرژی های منفی می باشد. چهارمین اصول فنگ شویی در فضای آشپزخانه قرار دادن وسایل در مکان های مناسب می باشد که براساس اصول فنگ شویی عناصر آتش و آب نباید در ارتباط نزدیک از همدیگر قرار گیرند بنابراین سینک و ماشین ظرفشویی در کنار اجاق گاز نباید قرار گیرند و دلیل آن به دلیل اینکه عناصر و آب و آتش در کنار قرار دریافت مستقیم از همدیگر باعث تقابل و ایجاد تنش میگردد بنابراین برای تعادل ایجاد کردن بین این عناصر از مصالح چوبی استفاده میگردد زیرا متریال چوب باعث اعتدال آتش و آب است پس میتوان در بین اجاق گاز و سینک ظرفشویی ازکابینت و یا قفسه چوبی یا ام دی اف استفاده کرد.

دومین نکته قرار گیری سینک ظرفشویی و اجاق گاز و یخچال می باشد که باید حالت قرار گیری آنها به صورت سه راس مثلث باشند و نباید در مجاور همدیگر قرار داده شوند . مایکروفر یکی از مهم ترین لوازم در فضای آشپزخانه می باشد با اینکه این وسیله ای کاربرد زیادی دارا می باشد باعث از بین رفتن انرژی مثبت در فضای آشپزخانه هم میگردد بنابراین بهترین حالت این است که فضایی برای این وسایل در محیط آشپزخانه در نظر گرفته گردد و باید توجه کنیم این وسیله نباید بر روی اجاق گاز قرار گرفته گردد.

پنجمین اصول فنگ شویی در فضای آشپزخانه قرار دریافت گیاهان طبیعی می باشد زیرا گیاهان و گل ها خود به تنهایی سرشار از انرژی مثبت می باشند البته باید توجه داشته باشیم که از قرار دریافت گیاهان تیغ دار در محیط آشپزخانه جلوگیری کرد زیرا قرار دریافت زوایای تیز با اصول فنگ شویی مغایرت دارد.رعایت کردین این اصول های فنگ شویی در قسمت های دیگر فضای خانه شامل می باشد که باید هر کدام ازآنها در سایر بخش ها جداگانه رعایت گردد .

از پروژه های بازسازی و دکوراسیون داخلی و بازسازی منزل و بازسازی ساختمان شرکت معماری خبرنگاران دیدن فرمایید

منبع: هیرادانا
انتشار: 8 مهر 1399 بروزرسانی: 30 شهریور 1400 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 1275

به "بازسازی و دکوراسیون داخلی منزل" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازسازی و دکوراسیون داخلی منزل"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید