یک روز در گوانجو را چگونه سپری کنیم

به گزارش بیباپ، یک روز در شهر گوانجو را چگونه سپری نماییم؟ این سوالی است که کسانی که به شهر گوانجو برای بازدید از نمایشگاه گوانجو می‌روند پیش آمده که می‌گویند ما در کم‌ترین زمان به چه جاذبه‌هایی باید سر بزنیم.

یک روز در گوانجو را چگونه سپری کنیم

سفر از فرودگاه گوانجو به شهر زیبا و پرجاذبه گوانجو یک ساعت به طول می‌انجامد. بنابراین اگر به گوانجو سفر می‌نمایید حداقل دو ساعت را برای سفر بین فرودگاه و شهر گوانجو کنار بگذارید و اگر 12 ساعت فرصت دارید می‌توانید 8 ساعت آن را به بازدید جاذبه‌های این شهر بپردازید.

وقتی تصمیم دارید به شهر گوانجو 2017 سفر کنید باید از بردن چمدان‌های سنگین خودداری نمایید و اگر این طور بود فرودگاه گوانجو 6 دفتر نگهداری از چمدان داشته که یکی نزدیک در شماره یک در Domestic Baggage Hall، یکی نزدیک در شماره 8 در International Departure Hall، دو تا در ناحیه B در Domestic Arrival Hall و دو تای دیگر در Domestic Arrival Hall قرار دارد.

اگر 12 ساعت فرصت دارید تا به جاذبه‌های شهر گوانجو بروید، ما به شما پیشنهاد می‌کنیم که به منطقه Liwan بروید تا بتوانید زندگی واقعی جاری در گوانجو را تجربه نمایید. در این منطقه از گوانجو کلی اجناس منحصر به فرد برای خرید، غذاهای عالی و جاذبه‌های تاریخی مانند معبد اجدادی خانواده چن بازدید است. این 12 ساعت برای کسانی پیش می‌آید که با تور نمایشگاه گوانجو 2020 همراه شده‌اند.

معبد اجدادی خانواده چن که حدود 1.5 ساعت با فرودگاه گوانجو فاصله دارد، نیز برای کسانی که زمان کمی دارند مناسب است. در ایستگاه جنوبی فرودگاه (در طبقه دوم زیرزمین ساختمان ترمینال شهر گوانجو)، خط 3 مترو را به سمت ایستگاه خط آهن شرقی گوانجو رفته و بعد از گذر از 10 ایستگاه، در ایستگاه Chenjiaci پیاده شوید تا به معبد اجدادی خانواده چن برسید.

هر چه قدر که زمان کمی دارید در خیابان Shangxiajiu آن را صرف نمایید. تجربه یک خرید عالی در تور گوانجو 2020، امتحان کردن غذاهای لذبذ محلی و بازدید از ساختمان‌های منحصر به فرد به سبک ساختمان‌های باستانی گوانجو در این خیابان شما را تنها نخواهند گذاشت. در طول خیابان Shangxiajiu تعداد زیادی اغذیه فروشی و رستوران وجود دارد که می‌توانید از آن‌ها لذت ببرید. تعداد زیادی رستوران مشهور و مقرون به صرفه در گوانجو در این خیابان قرار دارند و غذاهای سنتی چین و غذاهای غربی سرو می‌نمایند.

انتشار: 26 دی 1398 بروزرسانی: 21 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 667

به "یک روز در گوانجو را چگونه سپری کنیم" امتیاز دهید

1 کاربر به "یک روز در گوانجو را چگونه سپری کنیم" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "یک روز در گوانجو را چگونه سپری کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید