بازدید مدیر کل روابط کار و جبران خدمت از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اصفهان

به گزارش بیباپ، مدیر کل روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در سفر دوروزه خود به اصفهان ضمن برگزارى جلسات متعدد با حوزه هاى مختلف از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اصفهان نیز بازدید کرد.

بازدید مدیر کل روابط کار و جبران خدمت از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اصفهان

به گزارش روابط عمومی تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان اصفهان، کورش یزدان طی این بازدید در گفت وگو با رؤسای هیأت های تشخیص و نمایندگان تشکل هاى کارگرى و کارفرمایى با بیان این که اصفهان شهری صنعتی، فرهنگی و برخوردار از شهروندانی فرهیخته است، اظهار کرد: این ویژگی ها وظایف همکاران را در ارائه خدمات بسیار سنگین تر می کند. وی با اشاره به لزوم توانمندسازی نیروی انسانی افزود: دریافت مجوزهای لازم برای اصلاح ساختار، پیش بینی نیروی انسانی برای حوزه روابط کار و جایگزین کردن نیرو به جاى همکارانى که بازنشسته مى شوند و ضرورت جانشین پروری از اهم سیاستگذاری های ضروری در حوزه روابط کار است.

مدیرکل روابط کار و جبران خدمت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی افزود: اکنون رسیدگی و تأیید صلاحیت شرکت های خدماتی در وزارت متبوع کاملاً الکترونیکی و به دور از هر گونه فساد احتمالی است و بزودی و با تأیید دیوان عدالت اداری ، ارسال پرونده ها به دیوان و اجرای احکام به صورت الکترونیکی خواهد بود.

مدیرکل روابط کار و جبران خدمت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: امروز بیش از هر زمان دیگری ضرورت پر رنگ کردن ارزش های اولیه انقلاب و بازگشت به باور های عمیق اسلامی و انسانی احساس می شود.

یزدان با مقایسه شرایط اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی شهرستان اصفهان نسبت به سال گذشته گفت: میزان پرونده ها، فضای اداری و اتاق ها، تقسیم کار، سرعت رسیدگی و برخورد با ارباب رجوع در اداره شهرستان مطلوب و قابل تقدیر است.

Normal 0 false false false EN-US X-NONE AR-SA

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 26 فروردین 1400 بروزرسانی: 26 فروردین 1400 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 1857

به "بازدید مدیر کل روابط کار و جبران خدمت از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اصفهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بازدید مدیر کل روابط کار و جبران خدمت از اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی اصفهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید