ایجاد امید و انگیزه با برپایی اردوهای تیم ملی کشتی، هدف المپیک است

به گزارش بیباپ، به گزارش خبرنگاران، امیرحسین زارع یکی از مدعیان جوان و آینده دار سنگین وزن تیم ملی کشتی است که ثابت نموده می تواند جانشین مطمئنی برای بزرگان باتجربه و پرافتخار این وزن باشد. وی که در دوران محدودیت های کرونایی مثل دیگر آزادکاران کشورمان مجبور به تمرینات انفرادی بود، پس از مدتها توانست با حضور در لیگ برتر، خودی نشان دهد و دوباره در جهت رسیدن به موفقیت گام بردارد.

ایجاد امید و انگیزه با برپایی اردوهای تیم ملی کشتی، هدف المپیک است

به همین دلیل امیرحسین زارع همزمان در حاشیه اردوی تیم ملی کشتی آزاد برای حضور در رقابتهای قهرمانی آسیا به خبرنگاران گفت: از اینکه اردوهای تیم ملی دوباره شروع شده بسیار خوشحالم چراکه می توانیم بدون نگرانی در خانه کشتی در شرایط قرنطینه و ایمن به تمرین بپردازیم و دغدغه های حاشیه ای در مورد کرونا را نداشته باشیم. به همین دلیل باید از مسئولان فدراسیون تشکر کنیم که با تمهیدات لازم توانستند زمینه برگزاری تمرینات تیم ملی را مهیا نمایند.

وی در ادامه گفت: من همچنان به عنوان یک مدعی جوان و آینده دار باید کوشش کنم که به اهدافم برسم و مطمئناً در این راه از هیچ کوشش و کوششی دریغ نخواهم کرد. ضمن اینکه تعویق در برگزاری المپیک هم تا حد فراوانی به سود من شد تا در این مدت، هم به تجربیاتم اضافه گردد و هم بتوانم به عنوان یک مدعی، وارد میدان رقابت با دیگر رقبای سنگین وزن تیم ملی بشوم.

آزادکار سنگین وزن اردوی تیم ملی اضافه کرد: در این مدت به خوبی توانستم نقاط ضعف و قوت خودم را شناسایی و برای آنها برنامه ریزی کنم. طبیعتاً حضور در اردوی تیم ملی هم می تواند تا حد زیادی بر پیشرفت من تأثیر داشته باشد و مرا با امید و انگیزه بیشتری به سوی آینده راهنمایی کند. سال گذشته را به نحوی پشت سر گذاشتم که مرا به عنوان یک کشتی گیر ناشناخته می خواندند، اما توانستم با شکست رقبای خوبی در سنگین وزن، عملکرد مناسبی داشته باشم و وارد گردونه مدعیان تیم ملی بشوم.

زارع در ادامه با تاکید بر جبران شکست در انتخابی تیم ملی گفت: من بنا به دلایلی در رقابتهای انتخابی در مصاف با امین طاهری متحمل شکست شدم که مطمئناً با تمام وجود برای جبران این ناکامی کوشش خواهم کرد. البته من قبل از ملاقات با طاهری در مصاف انتخابی، دو کشتی سخت و سنگین را برابر پرویز هادی و یدالله محبی پشت سر گذاشتم که با پیروزی هم راه بود، اما واقعاً بدنم خسته شد و در ادامه نتیجه را به طاهری واگذار کردم.

وی خاطر نشان کرد: البته این موضوع توجیه خوبی برای شکست نیست، چراکه طاهری حریف باتجربه تری نسبت به من بود و حالا باید با کوشش و تمرینات بیشتر و سخت تر این شکست را جبران کنم.

وی در سرانجام گفت: تمام فکر و ذهن من معطوف به حضور در المپیک است که باید برای رسیدن به این هدف عظیم، ابتدا طبق برنامه ریزی بهتر و دقیق تر عمل کنم و بعد از رسیدن به دوبنده تیم ملی، برای رسیدن به هدف نهایی یعنی حضور در المپیک و کسب یک مدال خوشرنگ گام بردارم.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 20 بهمن 1399 بروزرسانی: 20 بهمن 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 1677

به "ایجاد امید و انگیزه با برپایی اردوهای تیم ملی کشتی، هدف المپیک است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایجاد امید و انگیزه با برپایی اردوهای تیم ملی کشتی، هدف المپیک است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید