طراحی ویلا در سطح شیبدار: افزایش 2 برابری اهدای خون در باغملک

به گزارش بیباپ، مدیر شبکه بهداشت و درمان باغملک از افزایش 2 برابری مقدار اهدای خون نسبت به 9 ماهه سال 1400 اطلاع داد.

طراحی ویلا در سطح شیبدار: افزایش 2 برابری اهدای خون در باغملک

جهت دریافت خدمات طراحی ویلا در سطح شیبدار با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

کرامت جاودان زاده گفت: با توجه به کمبود خون در سطح خوزستان، باغملک و احتیاج بیماران به خون به خصوص گروه های منفی ، با برنامه ریزی و پیگیری های اجرا شده از سوی این مدیریت ، مرکز خون گیری ثابت در روزهای یکشنبه هر هفته با همکاری پایگاه انتقال خون شهرستان ایذه راه اندازی گشت.

به گفته او این اقدام با استقبال خوب مردم شریف منطقه روبرو شده.

مدیر شبکه بهداشت و درمان باغملک می گوید: با این اقدام از ابتدای دی ماه 1400 تا کنون بیش از 400 واحد خون از اهدا کنندگان جهت استفاده بیماران دریافت و جهت انجام مراحل بعدی و فرآوری های مورد احتیاج به پایگاه انتقال خون ایذه منتقل گشت.

این مقام مسئول گفت: بخشی از این خون گیری از اهداکنندگان در تعدادی از ادارات باغملک اجرا شده است که توصیه می کنم در جهت ایجاد فرایند ثابت ، تعیین و شرایط ایمن مسئولین در ادامه این برنامه همکاری لازم را با مرکز خون گیری شهرستان داشته باشند.

آقای جاودان زاده در انتها از همکاری مردم و زحمات همکاران پایگاه انتقال خون شهرستان ایذه، شبکه بهداشت و درمان شهرستان تشکر و قدردانی کرد.

خبرنگاران خوزستان اهواز

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 20 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 20 اردیبهشت 1401 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 2338

به "طراحی ویلا در سطح شیبدار: افزایش 2 برابری اهدای خون در باغملک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "طراحی ویلا در سطح شیبدار: افزایش 2 برابری اهدای خون در باغملک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید