افزایش دو برابری خانه های بهداشت کارگری

به گزارش بیباپ، خبرگزاری خبرنگاران-وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به راه اندازی 83 خانه بهداشت کارگری در 6 ماهه روی کار آمدن دولت گفت: این تعداد اگرچه دو برابر شده است، اما کافی نیست و باید افزایش یابد.

افزایش دو برابری خانه های بهداشت کارگری

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به راه اندازی 83 خانه بهداشت کارگری در 6ماهه روی کار آمدن دولت گفت: این تعداد در مقایسه با شش ماه گذشته آن در دولت قبل، دو برابر شده است، اما کافی نیست و این تعداد افزایش یابد.

حجت الله عبدالملکی در مراسم تجلیل از کارگران و کارفرمایان سلامت محور، اولویت در حوزه کارگری را بیمه شدن همه کارگران دانست و گفت: عضویت کارگران در صندوق های تامین اجتماعی و بازنشستگی ضروری است.

وی گفت: در حوزه بهداشت کارگران و خانه های کارگری، کار شایسته و مفید همراه با تولید مناسب مدنظر است و همچنین سلامت زندگی نیروی بزرگ تولید نیز باید لحاظ شود.

عبدالملکی گفت: نظام اقتصادی کشور از سال 92 پس از فرمایشات مقام رهبری به اقتصاد مقاومتی تبدیل شد و در این عرصه کارگران و کارفرمایان نقش اساسی در حوزه اقتصاد دارند.

وی گفت: غربالگری در خانه های بهداشت کارگری برای شناخت نیرو های کار مفید و کارآمد ضروریست.

عبدالملکی افزود: باید یک میلیون نفر تحت حمایت خانه های کارگری را به 3 میلیون نفر افزایش دهیم و در این مورد بخش خصوصی هم کمک کند تا این افزایش محقق شود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 4 تیر 1401 بروزرسانی: 4 تیر 1401 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 2374

به "افزایش دو برابری خانه های بهداشت کارگری" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افزایش دو برابری خانه های بهداشت کارگری"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید