افتتاح کمپ گردشگری آب مرجان شهرستان میامی

به گزارش بیباپ، به گفته حمیدرضا حسنی مسئول اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان های شاهرود و میامی کمپ گردشگری آب مرجان شهرستان میامی آماده بهره برداری است.

افتتاح کمپ گردشگری آب مرجان شهرستان میامی

جهت دریافت مشاوره سفر با قیمت روز تور کانادا با ما همراه باشید، سفر به آبشار نیاگارا و شهرهای پیشرفته تورنتو و مونترال را در کنار ما تجربه کنید.

حسنی اذعان کرد:

این کمپ با هدف ایجاد زیرساخت و تأسیسات گردشگری شهرستان میامی ایجاد و در قراردادی به شهرداری میامی واگذار شده و آماده واگذاری به سرمایه گذاران بخش خصوصی است.وی اضافه نمود:این کمپ برای رفاه حال گردشگران و زوار آقا علی ابن موسی الرضا (ع) در منطقه ای زیبا در حاشیه محور ارتباطی مشهد - تهران ساخته شده است.حسنی گفت:با کوشش اداره میراث فرهنگی و شهرداری میامی، از سال 1386 کار ساخت این کمپ شروع و کار ساخت شش سوئیت و پنج کلبه چوبی و مجموعه سرویس بهداشتی و نمازخانه به همراه نورپردازی و محوطه سازی با صرف اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال انجام شد.وی اضافه نمود:در سال گذشته نیز با تأمین یک میلیارد ریال اعتبار کار حصارکشی و ساماندهی تأسیسات این کمپ صورت گرفته است.مسئول اداره میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری شهرستان های شاهرود و میامی بیان نمود:با توجه به اینکه شهرستان میامی در راستا عبوری میلیون ها مسافر و زائر حرم امام رضا (ع) قرار گرفته، توسعه این کمپینگ زمینه ساز معرفی بیشتر شهرستان، اشتغالزایی و رشد اقتصاد منطقه می گردد.شهرستان میامی، شرقی ترین شهرستان استان سمنان در راستا تهران به مشهد است. این شهرستان از شمال به استان های گلستان و خراسان شمالی، از شرق به استان خراسان رضوی و از غرب به شهرستان شاهرود ارتباط دارد. وجود آثار تاریخی مسجدجامع فرومد ، کاروانسرای سپنج و کاروانسرای میاندشت گواه بر تاریخ و تمدن این منطقه است. مهم ترین بخش جاذبه های گردشگری شهرستان میامی، جاذبه های تاریخی و منحصر به فرد آن است. دشت شقایق ها و دشت آفتابگردان های کالپوش نیز از پتانسیل های مهم توسعه گردشگری در این شهرستان است. منبع: ایسنامنبع: کجارو
انتشار: 25 بهمن 1398 بروزرسانی: 20 آذر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 753

به "افتتاح کمپ گردشگری آب مرجان شهرستان میامی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "افتتاح کمپ گردشگری آب مرجان شهرستان میامی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید