اجرای طرح ترافیک همچنان به قوت خود باقی است، منع تردد ها از ساعت 10 شب تا 3 بامداد به روال سابق انجام می گردد

به گزارش بیباپ، خبرگزاری خبرنگاران- سخنگو و معاون اجتماعی ناجا گفت: خروج تمامی خودرو هایی که از مناطق قرمز و نارنجی پلاک بومی دارند؛ ممنوع است.

اجرای طرح ترافیک همچنان به قوت خود باقی است، منع تردد ها از ساعت 10 شب تا 3 بامداد به روال سابق انجام می گردد

به گزارش خبرگزاری خبرنگاران، سردار مهدی حاجیان گفت: در شهر های قرمز به غیر از صندلی داران سوخت، فروشگاه های خواربار فروشی، مراکز نظامی، انتظامی، تمامی مشاغل گروه 2، 3 و 4 از امروز شنبه 21 فروردین 1400 به مدت 10 روز تعطیل هستند.

وی در ادامه با بیان اینکه در این روزها، خروج تمامی خودرو هایی که از مناطق قرمز و نارنجی پلاک بومی دارند؛ ممنوع است، گفت: طی این ده روز در شهر های قرمز و نارنجی ممنوعیت ورود خودرو های غیر بومی نیز وجود دارد.

معاون اجتماعی ناجا در پاسخ به این پرسش که طی 10 روز آینده طرح ترافیک اعمال می گردد یا خیر؟ گفت: اجرای طرح ترافیک همچنان به قوت خود باقی است و منع تردد ها از ساعت 22:00 تا 3 بامداد به روال سابق انجام می گردد.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 12 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 12 اردیبهشت 1400 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 1885

به "اجرای طرح ترافیک همچنان به قوت خود باقی است، منع تردد ها از ساعت 10 شب تا 3 بامداد به روال سابق انجام می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "اجرای طرح ترافیک همچنان به قوت خود باقی است، منع تردد ها از ساعت 10 شب تا 3 بامداد به روال سابق انجام می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید