5 دلیلی که جزیره کیش را به پرطرفدارترین مقصد گردشگری تبدیل نموده اند

به گزارش بیباپ، کیش جزیره ای ست دست و دل باز که با سخاوت، تمام دارای هایش را در اختیار میهمانان خود قرار می دهد. جزیره ای حیرت انگیز که با ترکیب فرهنگ اصیل ایرانی و امکانات مدرن جهانی به پرطرفدارترین مقصد گردشگری در ایران تبدیل شده است. در این مطلب به سراغ جزیره کیش رفته و با خصوصیات منحصر به فرد این مقصد دوست داشتنی آشنا می شویم.

5 دلیلی که جزیره کیش را به پرطرفدارترین مقصد گردشگری تبدیل نموده اند

از سفر با هزینه های سفر به پاتایا لذت ببرید و سواحل شگفت انگیز تایلند و مراکز خرید بسیار ارزان پاتایا را از دست ندهید.

هدف از سفر رسیدن به آرامش و دور شدن از روزمرگی است و گردشگران مقصد را با توجه به علایقی که دارند انتخاب می نمایند. بعضی می خواهند با سرک کشیدن در میان جاذبه های تاریخی گذشته را مرور نمایند و بعضی نیز استراحت و قدم زدن در کنار سواحل را ترجیح می دهند. در این بین مکانی که بتواند هر سلیق ای را راضی نگه دارد به مقصدی محبوب و پرطرفدار در جهانی گردشگری تبدیل می گردد. جزیره کیش دقیقا همان مقصد دوست داشتنی در ایران است. می خواهید بدانید چه دلایلی را تا این اندازه پرطرفدار نموده اند؟ (خرید بلیط کیش)

1- جزیره کیش مقصدی گرم برای تعطیلات زمستانی

با فرا رسیدن فصل زمستان بیشتر افراد خانه نشین شده و برای سفر در انتظار بهار و تابستان می مانند. اما جزیره کیش این قانون را دور زده و با داشتن آب و هوایی عالی در زمستان، گردشگران را به داشتن یک تعطیلات پرهیجان دعوت می نماید.

زمستان های کیش نه تنها از سرما و باران و برف خبری نیست بلکه آفتاب ملایم در کنار هوایی لطیف، این جزیره را زیبا و رمانتیک می نمایند. پس خانه نشینی در فصل سرما را فراموش نموده و با رزرو تور کیش، زمستان خود را خاطره انگیز کنید. در این فصل می توانید به پارک های ساحلی کیش رفته و با تفریحاتی مانند غواصی، پاراسل، پاراگلایدر، غواصی، شنا و قایق سواری حسابی خوش بگذرانید.

اگر هم اهل تاریخ و مکان های قدیمی هستید از کشتی یونانی، شهر زیرزمینی کاریز و روستاهای محلی جزیره بازدید نموده و با آداب و رسوم مردم جنوب کشور آشنا شوید.

2- جزیره ای با اکسیژن خالص

تا به حال فکر نموده اید چرا در جزیره کیش هر چه قدر که فعالیت می کنید باز هم پر انرژی هستید؟ کیش یکی از معدود مکان های جهان است که خالص ترین میزان اکسیژن را دارد از این رو افراد با تنفس هوای سالم در این جزیره کمتر احساس خستگی می نمایند. حتی بسیاری از کسانی که مسائل تنفسی دارد با ورود به جزیره نیازی به استفاده از ماسک اکسیژن نخواهند داشت.همین ویژگی کیش را به مقصدی منحصربه فرد تبدیل نموده است.

یکی از دلایل سالم ماندن هوای کیش قوانین سختگیرانه ای است که در آن اعمال می گردد. بر طبق این قوانین ماشین هایی که نقص فنی دارند تحت هیچ شرایطی اجازه تردد در خیابان را ندارند و پمپ بنزین ها نیز فقط و فقط بنزین سالم را در اختیار رانندگان قرار می دهند.

جریمه های سنگین برای ریختن زباله چه توسط عابرین پیاده چه سرنشینان ماشین، منع تردد ماشین های کثیف و تمیز نگه داشتن سواحل از دیگر دلایل سالم ماندن هوای کیش هستند.

3- هتل های لوکس

دیدن تصاویر هتل هایی که در میان دریا قرار دارند همواره وسوسه نماینده و جذاب هستند. یکی از این هتل های باشکوه در جزیره کیش قرار گرفته است. این هتل ترنج نام دارد و اولین هتل در خاورمیانه است که به این سبک و بر روی آب ساخته شده. نکته جالب اینکه کف اتاق های هتل ترنج شیشه ای است و میهمانان می توانند در حالی که در اتاق نشسته و در حال استراحت هستند از دیدن جهانی زیرآب لذت ببرند. علاوه بر هتل ترنج سایر هتل های 5 ستاره کیش نیز معماری خارق العاده دارند و با داشتن ساحل اختصاصی و امکاناتی در سطح استانداردهای بین المللی از لوکس ترین اقامتگاه های خاورمیانه به شمار می آیند.

استخرهای سربسته و روباز با جایگاه های آفتابی، سالن های ورزشی، اتاق های مجهز با نمایی از ساحل کیش، خدمات 24 ساعته اتاق و … از امکاناتی هستند که هتل های لوکس کیش در اختیار میهمانان گذاشته و اقامت در این جزیره را خاص و منحصربه فرد می نمایند.

4- تفریحات تمام نشدنی

وقتی صحبت از تفریحات و جاذبه های مهیج می گردد جزیره کیش حرف ها برای گفتن دارد. در این جزیره مجموعه کاملی از تفریحات آبی گردهم آمده و تمام گردشگران با هر سلیقه ای می توانند تفریح مورد علاقه خود را پیدا نمایند. البته ورزش های آبی تنها جاذبه های کیش نیستند، بانجی جامپینگ، سافاری های جذاب با ماشین های شاسی بلند لوکس، دوچرخه سواری، پالاگلایدر، گشت وگذار در مراکز خرید، رستوران های شیک با غذاهای جذاب و روستاهای تاریخی با داستان های افسانه ای را هم باید به جاذبه های کیش افزود. با این حساب جای تعجب نیست که کیش به انتخاب اول بسیاری از گردشگران تبدیل شده است.

5- امنیت بالا و رفاه اجتماعی

شب های جزیره کیش مانند روزهایش شلوغ و پرجنب وجوش هستند و اهالی کیش این شب بیداری ها را مدیون امنیتی هستند که در جزیره حاکم است. کیش یکی از امن ترین شهرهای ایران است و تمام قوانین در آن بدون هیچ تخطی به اجرا در می آیند. همین باعث شده تا جزیره کمترین آمار جرم و جنایت را به خود اختصاص دهد.

در کنار امنیت بالا، داشتن رفاه اجتماعی از ویژگی های خاص کیش است. پروژه های عمرانی فراوان باعث رونق کسب و کار در جزیره شده و آمار بیکاری را به یک درصد رسانده است. همچنین تمام امکانات رفاهی برای شهروندان فراهم شده است. این امکانات و خدمات عالی گردشگران را نیز شامل شده و همه چیز در کیش از فرودگاه وهتل گرفته تا مراکز تفریحی دست دردست هم می دهند تا سفری بی نقص و خاطره ا نگیز را برای گردشگران رقم زنند.

بیشتر بخوانید…

منبع: ستاره ونک
انتشار: 8 آبان 1399 بروزرسانی: 8 آبان 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 1337

به "5 دلیلی که جزیره کیش را به پرطرفدارترین مقصد گردشگری تبدیل نموده اند" امتیاز دهید

1 کاربر به "5 دلیلی که جزیره کیش را به پرطرفدارترین مقصد گردشگری تبدیل نموده اند" امتیاز داده است | 3 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 دلیلی که جزیره کیش را به پرطرفدارترین مقصد گردشگری تبدیل نموده اند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید