شروع ثبت نام دوره های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی کرمانشاه

به گزارش بیباپ، به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمانشاه، دکتر مزدک راد­ملکشاهی گفت: پذیرش دوره های کارشناسی ناپیوسته حضوری نظام آموزش مهارتی دانشگاه جامع علمی کاربردی کرمانشاه از روز شنبه 7 شهریور ماه شروع شده و تا 14 همین ماه ادامه خواهد داشت.

شروع ثبت نام دوره های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی کرمانشاه

اگر علاقمند به دریافت بهترین خدمات تحصیل در انگلیس هستید با ما همراه شوید، با مجری مستقیم ویزای تحصیلی انگلیس، با دریافت مشاوره رایگان از مجربترین تیم مهاجرتی انگلستان، بهترین مسیر را به سوی دانشگاه های انگلیس انتخاب کنید.

وی اضافه نمود: داوطلبان می­ توانند در مهلت مقرر و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنما (قابل دریافت به صورت الکترونیکی) و تهیه مدارک و اطلاعات مورد احتیاج ثبت نام، به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و نسبت به ثبت­نام اقدام نمایند.

راد ملکشاهی ادامه داد: با توجه به اینکه پرداخت هزینه ثبت نام به صورت اینترنتی انجام می گردد، داوطلبان ضروری است با مراجعه به سایت سازمان سنجش نسبت به پرداخت مبلغ 200 هزار ریال بطور الکترونیکی به وسیله کارت های عضو شبکه بانکی شتاب که پرداخت الکترونیکی آن ها فعال است، اقدام نمایند.

وی تصریح نمود: در این دوره در استان کرمانشاه حدود 3500 نفر در 69 کد رشته محل در 14 مرکز آموزش علمی کاربردی در 3 گروه آموزشی صنعت، فرهنگ و هنر و مدیریت و خدمات اجتماعی پذیرش می­ شوند.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمانشاه گفت: پذیرش در دوره های کارشناسی حرفه ای و مهندسی فناوری (کارشناسی ناپیوسته) ترمی حضوری بدون آزمون، براساس معدل کل کاردانی، مرتبط بودن رشته تحصیلی کاردانی با رشته انتخابی و سهمیه های آزاد، شاغل، رزمندگان و بومی بودن صورت می گیرد.

راد ملکشاهی اضافه نمود: داوطلبان سهمیه آزاد که مدرک کاردانی آنان مرتبط با عناوین رشته های مورد تقاضا است در اولویت پذیرش در آن زیرگروه آموزشی قرار گرفته و مابقی ظرفیت در هرکد رشته محل، با اولویت یکسان به داوطلبان سهمیه آزاد با مدرک کاردانی غیرمرتبط اختصاص می یابد و طبق ضوابط معافیت تحصیلی به پذیرفته شدگان ذکور این دوره ها تعلق می گیرد.

وی با بیان اینکه در این پذیرش 6 دوره کارشناسی ناپیوسته جدید و مورد احتیاج استان راه اندازی شده است، یادآور شد: این دوره ها شامل دوره های کارشناسی حرفه ای ایمنی، سلامت و محیط زیست صنایع، پزشک یار ورزشی، طراحی و الگو سازی پوشاک، مربی هنر کودک و حسابداری گرایش حسابداری پروژه ها و مندسی فناوری بازرسی جوش است.

سرپرست دانشگاه جامع علمی کاربردی استان کرمانشاه در ادامه با اشاره به نظام آموزش مهارت و فناوری اضافه نمود: دانشگاه جامع علمی کاربردی به عنوان یکی از ارکان مهم آموزش عالی در تربیت نیروی انسانی ماهر در بخش های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی و با رویکرد برطرف احتیاجهای منطقه ای و استانی نقش محوری ایفا می نماید.

راد ملکشاهی در خاتمه رشته های مورد پذیرش در این دوره در سطح استان را رشته های کارشناسی حرفه ای شامل ایمنی، سلامت و محیط زیست صنایع ، ارزیابی صنایع دستی و میراث فرهنگی، عکاسی خبری، پزشک یار ورزشی ، آسیب شناسی اجتماعی پیشگیری از اعتیاد،تربیت مربی پیش دبستانی، حسابداری گرایش های حسابداری خدمات و تولیدات صنعتی- حسابداری اقتصادی و حسابداری پروژه ها، حفاظت و پیشگیری از حریق و حوادث،حقوق گرایش های ارشاد در امور مدنی- حقوق ثبتی- دستیاری قضایی در امور کیفری و دستیاری قضایی در امور مدنی، روابط عمومی - رفتار اجتماعی و افکارسنجی، طراحی و الگوسازی پوشاک - لباس اجتماعی و مشاغل، گرافیک گرایش های پوستر و نشانه وگرافیک تزیینی و محیطی، مددکاری اجتماعی - خانواده، مدیریت امداد گرایش های سوانح طبیعی و غیرطبیعی مدیریت امور فرهنگی - برنامه ریزی فرهنگی مطرح نمود.

وی همچنین رشته های مدیریت بیمه - بیمه اموال ،مدیریت عملیات امداد و نجات، مدیریت گردشگری، مربی هنر کودک، مدیریت و فرماندهی عملیات در حریق و حوادث و معماری گرایش های طراحی محیط بیرونی و طراحی محیط داخلی و رشته های مهندسی فناوری نیز عباتند از : ،فناوری اطلاعات اطلاعات گرایش های امنیت اطلاعات - برنامه نویسی تحت وب- - طراحی صفحات و فناوری اطلاعات، بازرسی جوش، جوش، شبکه های انتقال برق، شبکه های توزیع برق، شبکه های کامپیوتری، طراحی و نقشه کشی صنعتی، عمران گرایش های ساختمان سازی و نقشه برداری، کنترل - ابزار دقیق، متالوژی - ذوب فلزات، معماری - طراحی و نوسازی بافت های فرسوده و مکانیک گرایش های تاسیسات حرارتی و برودتی ماشین افزار و مکانیک خودرو را از دیگر رشته های مورد پذیرش در این دوره نام برد.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 13 فروردین 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 873

به "شروع ثبت نام دوره های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی کرمانشاه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شروع ثبت نام دوره های کارشناسی دانشگاه علمی کاربردی کرمانشاه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید