با بهترین کشتی کروز های جهان آشنا شویم

به گزارش بیباپ، صنعت کشتی کروز با اینکه قدمت بالایی دارد اما سرمایه گذاری روی آن جدید است و کمپانی های نو ظهوری پا به عرصه این نوع سفرها گذاشته اند، در ادامه بهترین کمپانی های کشتی کروز آشنا خواهیم شد.

با بهترین کشتی کروز های جهان آشنا شویم

همه ساله کشتی کروز جدیدی وارد بازار می شوند، صاحبان آن ها کوشش می نمایند که کشتی شان ویژگی خاصی داشته باشد تا بتوانند مسافران را به سمت خود جذب نمایند. در اینجا می خواهیم با برخی از بهترین کشتی های کروز در سال 2018 آشنا شویم. توجه داشته باشید که نخستین مورد را به این دلیل بیان نموده ایم که از سال 2009 تا به امروز توانسته شهرت خود را حفظ کند.

سلبریتی ایکیناکس (Celebrity Equinox)

با این که سلبریتی ایکیناکس در سال 2009 میلادی ساخته شد اما هنوز هم از بهترین کروزهای جهان به شمار می آید. سازنده این کشتی فوق العاده یک مهندس آلمانی به نام مایر ورفت (Meyer Werft) بوده است، البته مایر تلفظ آلمانی نام اوست. این کشتی زیبا به این دلیل معروف شد که امکان برگزاری جشن عروسی هایی به سبک سلطنتی و بسیار لوکس را برای علاقه مندان به ارمغان آورد.

از نکته های دیگری که این کشتی را نسبت به همتایانش برتری می دهد کابین های مخصوص بیزینس است. افرادی که برای کار و تجارت به سفر می روند می توانند این کابین ها را رزرو نمایند و از امکانات خوب و جذاب آن ها بهره مند شوند، بسیاری از تجار نامی جهان از این کروز استفاده نموده اند.

مهم ترین امکانات این کروز از این قبیل هستند: سالن تئاتر بزرگ و مجلل، رستوران های شیک با فضای خصوصی، باشگاه، اتاق سرگرمی برای جوانان بر روی عرشه، کافی نت و...

کروز سیبُرن (Seabourn)

این روزها یکی از مهم ترین خطوط سفر کشتی های کروز شمال آمریکاست، کروز سیبرن نیز یکی از مشهورترین کشتی هایی است که در همین قسمت حرکت می نماید. این کروز معروف توانایی حمل 600 مسافر را به صورت همزمان دارد که در مقایسه با همتایانش عدد کمی است؛ اما با این حال توانسته در فهرست مشهورترین کروزهای جهان در سال 2018 قرار بگیرد.

از امکانات این کروز معروف می توان به سالن مخصوص عروسی، باشگاه بدنسازی و رستوران های خوب اشاره نمود. بد نیست بدانید که سرآشپز معروف توماس کلر (Thomas Keller) نیز در یکی از رستوران های کروز سیبرن آشپزی می نماید؛ او در حال حاضر یکی از مشهورترین آشپزهای آمریکایی به شمار می آید و تا به حال جایزه های متعددی را از آن خود نموده است.

کروز بلس نروژی (Norwegian Bliss)

این کشتی نیز در سال 2018 فعالیت خود را شروع کرد. کروز نروژی نیز از بزرگترین و مهم ترین کشتی های مسافربری امروزی است و ظرفیت 4000 مسافر را دارد و جرم آن چیزی حدود 167,800 تن است. بی تردید کروز نروژی جزو 10 کروز بزرگ جهانست؛ اما هنوز بر سر رتبه آن اختلاف نظر وجود دارد.

این کشتی فوق العاده نیز امکانات رفاهی بسیار خوبی را در اختیار مسافرانش قرار می دهد. از میان امکانات آن پارک آبی اش از بقیه مشهورتر شده و هواداران زیادی پیدا نموده است، این پارک آبی سرسره هایی چند طبقه و هیجان انگیزی دارد. مسوولان این کروز کوشش نموده اند که محیطی شاد برای مسافران شان فراهم نمایند به همین خاطر اغلب امکاناتی که در این کشتی خواهید یافت نیز بر همین اساس انتخاب شده اند، برگزاری مسابقه های هیجان انگیز، رستوران های شیک با موزیک های خاص و... نیز از همین دست امکانات هستند.

رویال کاریبین (Royal Caribbean)

رویال کاریبین یا کارائیب سلطنتی یکی از مشهورترین کشتی های کروز در سال 2018 است که با شروع به کارش در رسانه ها سر و صدای زیادی ایجاد شد. بد نیست بدانید که رویال کاریبین اینترنشنال نام یک کمپانی مشهور است که از سال 1968 در زمینه ساخت کشتی های مسافربری فعالیت می نماید. این کمپانی حالا به قدری مشهور است که با معرفی کشتی جدید، به سرعت افراد مشهور برای خرید بلیتش صف می کشند.

کشتی کروزی که این موسسه سال جاری (2018) به بازار معرفی کرد، بزرگترین کشتی کروز ساخته شده در جهانست و همین موضوع باعث شده که هواداران زیادی پیدا کند و بلیت هایش برای چند ماه بعد نیز رزرو گردد.

این کشتی غول پیکر توانایی حمل 5535 مسافر را به صورت همزمان دارد که در نوع خودش بی نظیر است و شاید کسی تصورش را هم نمی کرد که کروزی با این عظمت ساخته گردد. پارک آبی، سالن بدنسازی، استخر، انواع فروشگاه ها، رستوران ها و کافه ها تنها گوشه ای از امکانات این کروز هستند.

کارناوال کروز (Carnival)

در حال حاضر کشتی کارنوال یا کارناوال کروز پس از رویال کاریبین بیشترین فروش بلیت را در سال 2018 داشته است. سازنده این کشتی کمپانی کارنوال کروز لاین (Carnival Cruise Line) است، این شرکت آمریکایی در زمینه خدمات گردشگری فعالیت می نماید.

این کشتی هم در سال 2018 وارد بازار شد و از جدیدترین و معروف ترین کروزهای جهان به شمار می آید. کارنوال کروز می تواند به صورت همزمان 3954 مسافر را در خود جای دهد، جرم این کروز 133500 تن است، اگر این مقدار را تصور کنید تازه متوجه بزرگی آن خواهید شد.

مهم ترین دلیلی که باعث شهرت کارنوال کروز شد امکانات آن است، امکاناتی چون سینمای IMAX، شعبه انواع رستوران های معروف، استفاده از سرآشپزان مشهور، برگزاری انواع فستیوال های غذایی و...

انتشار: 1 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 25 آذر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 112

به "با بهترین کشتی کروز های جهان آشنا شویم" امتیاز دهید

1 کاربر به "با بهترین کشتی کروز های جهان آشنا شویم" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "با بهترین کشتی کروز های جهان آشنا شویم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید