سفری ماجراجویانه به سرزمین رؤیاها، مالدیو

به گزارش بیباپ، اگر فکر می کنید نشستن ساحل و تماشای غروب آفتاب در اقیانوس هند، تنها کاری است که در مالدیو می توانید انجام دهید، کاملاً در اشتباه هستید! این جزیره رؤیایی تفریحاتی مهیج دارد که لحظه به لحظه شما را به چالش کشیده و اقامت در مالدیو را برایتان خاطره انگیز می نماید.

سفری ماجراجویانه به سرزمین رؤیاها، مالدیو

مالدیو از لوکس ترین مقاصد گردشگری در جهان است. این جزیره زیبا با داشتن سواحل شنی سفید، آب های فیروزه ای و انواع ورزش های آبی مجموعه ای بی نظیر از کامل ترین امکانات سرگرمیی را در خود دارد. پس جای تعجب نیست که از محبوب ترین تورهای گردشگری جهان محسوب می گردد. در این مطلب با تعدادی از سرگرمیات مهیج این جزیره زیبا آشنا می شویم.

سافاری در زیر آب

هر چه را تا کنون درباره سافاری شنیده اید فراموش کنید! در مالدیو یکی از منحصربه فردترین سافاری های جهان در انتظار شماست! سافاری زیر آب، گشتی استثنایی که شما را به کشف جهانی حیرت انگیز زیر آب می برد. در این سفر مهیج، زیباترین منظره ها عمرتان را خواهید دید. عروس های دریایی، ماهی های رنگارنگ، لاک پشت های دریایی، هشت پا، دلفین های بازیگوش و ده ها موجود دریایی دیگر که تا به حال اسمشان را هم نشنیده اید بخشی از دیدنی های این گشت هیجان انگیز هستند.

سافاری زیر آب با اسکوترهای مخصوص دریایی انجام می گردد، بدین ترتیب می توانید در کنار تماشای موجودات ساکن در اعماق اقیانوس، عکس های زیبا و خاطره انگیز از جهانی زیر آب بیندازید.

ماهیگیری در مالدیو

خوردن ماهی کبابی در ساحل تجربه ای لذت بخش در سفر به جزیره مالدیو است. پس معطل نکنید چوب ماهیگیری را برداشته و دست به کار شوید. مالدیو با داشتن سواحل بی تعداد از برترین مکان های جهان برای ماهیگیری است. البته دقت کنید در همه جای جزیره اجازه ماهیگیری به شما داده نمی گردد. برای این کار با لنج های ماهیگیری همراه شده و برای صید ماهی های خوشمزه به وسط دریا بروید. لنج های مخصوص ماهیگیری در تمام مدت 24 ساعت آماده اند تا گردشگران را برای گرفتن ماهی به محل های مخصوص ببرند. پس نگران از دست دادن ساعت نباشید چرا که حتی با تاریک شدن هوا هم می توانید از طعم ماهی های تازه اقیانوس هند لذت ببرید.

.

قایق سواری در قایق های شیشه ای

بعد از غواصی حرفه ای و صید ماهی در شب، نوبت به تجربه یک سرگرمی متفاوت و مجذوب نماینده دیگر است. قایق سواری در قایق های شیشه ای! این سازه های هیجان انگیز به شما این امکان را می دهند تا هنگام گشت وگذار در دریا، بر جهانی زیر آب هم مسلط باشید.

این قایق ها دیواره و کف شیشه ای دارند و نشستن در آن ها و تماشای صدها ماهی رنگارنگ که زیر پایتان در حال بازیگوشی هستند حس و حالی زیبا ایجاد می نماید. البته بهتر است قبل از سوار شدن، از پر بودن شارژ موبایل یا دوربین خود مطمئن شوید، چرا که صحنه های فوق العاده ای برای عکاسی پیش رویتان واقع شده است.

غروب رؤیایی با کشتی کروز

برای گشت با کشتی کروز در اقیانوس هند آماده هستید؟ تورهای کروز جزیره مالدیو با کشتی های مجهز صورت گرفته و یک روز به یادماندنی را برای مسافران مالدیو رقم می زند. گشت در دریا از صبح زود شروع شده و در طول روز می توانید در قسمت های مخصوص کشتی حمام آفتاب بگیرید، از سرگرمیات متنوع داخل کابین استفاده نموده و حتی شنا در میان آب های آزاد را تجربه کنید.

گشت کروز با صرف یک شام لذیذ در دریا و تماشای لحظه رمانتیک غروب آفتاب به انتها می رسد.

پرواز با چتر بر فراز دریا

پاراسیلینگ یا چتربازی از سرگرمیات مهیج مالدیو است که شجاعت شما را به چالش می کشد. در این سرگرمی چترهایی که یک تا 4 نفر ظرفیت دارند به قایق موتوری وصل شده و همزمان با سرعت گرفتن قایق اوج گرفته و به سمت بالا می فرایند. در واقع نیروی حرکت چتر به وسیله قایق تأمین می گردد.

با بالا رفتن چتر شما بر فراز دریا به پرواز درآمده و می توانید در سکوتی آرامش بخش از منظره ها زیبای پیش رویتان لذت ببرید. این ورزش مجذوب نماینده احتیاج به کمی شهامت دارد اما جای نگرانی نیست چرا که قایق فقط در منطقه ها حفاظت شده دریا حرکت می نماید و تمام موارد امنیتی رعایت شده است.

شنا با کوسه های سر چکشی

باز هم یک سرگرمی چالش برانگیز دیگر، این بار می خواهیم دل به دریا زده و شنا در چند قدمی کوسه ها را پیشنهاد کنیم. برای این کار در ابتدا کمی آموزش غواصی ضروری است. سپس با زدن ماسک اکسیژن و پوشیدن لباس مخصوص، خود را به عمق اقیانوس بسپارید. در زیر آب انواع کوسه و حتی لاک پشت های دریایی منتظرند تا لحظات سفرتان را هیجان انگیزتر نمایند.

می توانید با پرداخت مبلغ بیشتر از یک عکاس بخواهید همراه شما به زیر آب آمده و تمام لحظاتی را که در حال شنا با کوسه های سرچکشی هستید با دوربین عکاسی به ثبت برساند.

پرش بر روی آب با کفش های جادویی

این کفش های جادویی فلای برد نام دارد و باعث می گردد شما همچون نهنگ به درون آب شیرجه زده و مجدداً بالا بیایید. فلای برد از ورزش های مهیج مالدیو است. کفش فلای برد به وسیله یک شلنگ به جت اسکی وصل شده و به وسیله فشار آب قوی شما را تا ارتفاع 12 متری به بالا پرتاب می نماید. پس از بالا رفتن می توانید کنترل کفش را به دست گرفته و حسابی از پرش بر روی آب لذت ببرید.

در سفر به مالدیو چه اندازه پول همراه داشته باشیم؟

افتخارات آژانس هواپیمایی خبرنگاران

چه ایرلاین هایی از تهران به کانادا پرواز دارند؟

با 10 غذای محبوب در ژاپن آشنا شوید

حمل کدام وسایل در پرواز ممنوع است؟

10 هتل لوکس ایران که باید در آنها اقامت کرد

منبع: ستاره ونک
انتشار: 24 شهریور 1400 بروزرسانی: 24 شهریور 1400 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 2092

به "سفری ماجراجویانه به سرزمین رؤیاها، مالدیو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سفری ماجراجویانه به سرزمین رؤیاها، مالدیو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید