40 هزار تاکسی در تهران نیازمند بازسازی، امروز؛ افتتاح مترو شهیدستاری و یادگار امام خبرنگاران

به گزارش بیباپ، معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران خاطرنشان کرد: نیمی از تاکسی های شهر تهران کاملا فرسوده و نیازمند بازسازی هستند.

40 هزار تاکسی در تهران نیازمند بازسازی، امروز؛ افتتاح مترو شهیدستاری و یادگار امام خبرنگاران

جهت دریافت خدمات هزینه بازسازی منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. از طراحی پلن بازسازی تا اجرای جز به جز بازسازی منزل، ویلا و ساختمان اداری تخصص ماست.

به گزارش گروه اجتماعی خبرنگاران،د سید مناف هاشمی در مراسم امضای تفاهم نامه بازسازی کامل 31 رام قطار مترو، طرح نوسازی 10 هزار دستگاه تاکسی فرسوده شهر تهران و انعقاد قرارداد خرید 105 دستگاه واگن قطار مترو ، اظهار کرد: کمتر از یک هفته مانده به سال 1400 و امروز ما از برنامه های متعدد برای رونمایی از طرح ها داریم.

وی ادامه داد : رونمایی از قطار ملی با دستور ریاست جمهوری در آینده انجام خواهد شد ولی امروز در این مراسم از این قطار بازدید خواهد شد علاوه بر آن دو ایستگاه مترو شهید ستاری و یادگار امام نیز امروز افتتاح می گردد.

هاشمی با اشاره به تفاهم نامه هایی که امروز منعقد می گردد، خاطر نشان کرد : با اعتبار 900 میلیارد تومانی شهرداری تهران و با یاری 600 میلیارد تومانی دولت، 10 هزار تاکسی در شهر تهران نوسازی می شوند .

به گفته وی، 40 هزار از 80 هزار تاکسی های شهر تهران کاملا فرسوده و نیازمند بازسازی هستند .

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران از انعقاد قرارداد ساخت 105 واگن مترو میان شرکت واگن سازی تهران و مجموعه مترو در این مراسم اطلاع داد و یاداور شد: حجم این قرارداد حدود 3000 میلیارد تومان است که از منابع داخلی تامین خواهد شد.

وی با ابراز امیدواری از اینکه واگن ملی به صورت انبوه در داخل کشور فراوری گردد، یاداور شد: اوراق مشارکت سال 99 دچار مشکل شد از این رو می خواهم تا به ما یاری کنید زیرا تمام کوشش ها و فعالیت های مترو و شرکت اتوبوسرانی و واگن سازی به وسیله اوراق مشارکت صورت گرفته است .

هاشمی اضافه کرد: اگر بتوانیم اوراق مشارکت سال 99 که حدود هزار میلیارد آن متعلق به مترو و 400 میلیارد آن متعلق به اتوبوسرانی است را دریافت کنیم می توانیم اقدامات متعددی را انجام دهیم.

معاون حمل و نقل ترافیک شهرداری تهران با اشاره به ایستگاه مترو شهید ستاری و یادگار امام گفت: برای این دو ایستگاه جمعاً حدود 600 میلیارد تومان هزینه شده است که با توجه به شرایط سخت مالی برای دولت و شهرداری ها به نظر کار بزرگی صورت گرفته است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 اسفند 1399 بروزرسانی: 30 شهریور 1400 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 1792

به "40 هزار تاکسی در تهران نیازمند بازسازی، امروز؛ افتتاح مترو شهیدستاری و یادگار امام خبرنگاران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "40 هزار تاکسی در تهران نیازمند بازسازی، امروز؛ افتتاح مترو شهیدستاری و یادگار امام خبرنگاران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید