28 مددجوی نخبه با کسب رتبه زیر 150 وارد دانشگاه شدند

به گزارش بیباپ، به گزارش خبرنگاران، مجتبی احمدلو با اشاره به اینکه 57 هزار دانشجو تحت حمایت کمیته امداد هستند، گفت: 42 درصد از آنان را آقایان و 58 درصد را خانم ها تشکیل می دهند.

28 مددجوی نخبه با کسب رتبه زیر 150 وارد دانشگاه شدند

وی با اشاره به اینکه 28 نفر از مددجویان تحت حمایت کمیته امداد به عنوان نخبه تحصیلی در مهرماه امسال مشغول به تحصیل شده اند، گفت: رتبه قبولی آنان در کنکور زیر 150 بوده است.

احمدلو با اشاره به اینکه کمیته امداد هر ساله مطابق مصوبات اعتباری اعلام شده، قسمتی از مساعدت های تحصیلی دانشجویان تحت حمایت را پرداخت می نماید، گفت: یاری هزینه تحصیلی از شش میلیون ریال تا 40 میلیون ریال است که بر اساس مقاطع تحصیلی به صورت بلاعوض پرداخت می گردد.

مدیرکل حمایت های اجتماعی کمیته امداد بابیان اینکه کمیته امداد به همه دانشجویان تحت حمایت این نهاد در تمامی مقاطع تحصیلی مساعدت می نماید، اضافه کرد: 13 هزار دانشجوی کاردانی، 38 هزاردانشجوی کارشناسی، پنج هزار دانشجوی کارشناسی ارشد و هزار دانشجوی دکتری از خدمات تحصیلی کمیته امداد بهره مند هستند.

احمدلو بابیان اینکه علاوه بر یاری هزینه شهریه دانشجویی خدمات دیگری هم به دانشجویان داده می گردد، اضافه کرد: از جمله این خدمات می توان به پرداخت وام قرض الحسنه، معرفی دانشجویان به واحد اشتغال و مهارت زایی و یاری هزینه تحصیلی دانشجویان اشاره نمود.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 14 اردیبهشت 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 120

به "28 مددجوی نخبه با کسب رتبه زیر 150 وارد دانشگاه شدند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "28 مددجوی نخبه با کسب رتبه زیر 150 وارد دانشگاه شدند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید