پنجشنبه های گردشگری بدون خودروی پایتخت

به گزارش بیباپ، به گفته سیف، علاقمندان می توانند برای انتخاب راستا موردنظر خود در پنجشنبه های گردشگری بدون خودرو به سایت ستاد گردشگری شهرداری تهران به نشانی http://visit.tehran.ir مراجعه نمایند.

پنجشنبه های گردشگری بدون خودروی پایتخت

لذت بخشترین تجربه سفر را با دور زمین تجربه کنید.

هفدهمین پنجشنبه گردشگری بدون خودروی پایتخت، با مشارکت موزه ملی ایران و بازدید از موزه ایران باستان و نمایشگاه باستان شناسی و هنر سرزمین برگزار می گردد.

رئیس این ستاد اظهارداشت: در هفته های گذشته با همکاری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان تهران بازدید از تعدادی موزه ها به صورت رایگان و امکان حضور گردشگران و علاقمندان در این موزه ها در طرح پنجشنبه های گردشگری بدون خودرو فراهم شد.

مهدی سیف گفت: قرار است هر هفته برنامه بازدید از موزه ها همزمان با اجرای این طرح در مناطق 22گانه اجرا گردد.

رئیس ستاد گردشگری شهرداری تهران اضافه نمود: این هفته، 24 مرداد طبق برنامه های از پیش مشخص شده، علاوه بر بازدید از موزه ایران باستان و نمایشگاه باستان شناسی و هنر سرزمین هلند در مناطق 3، 8، 12، 15، 18 و 21 پنجشنبه گردشگری بدون خودرو برگزار می گردد.

نمایشگاه باستان شناسی و هنر سرزمین هلند به روایت موزه درنتس از دهم مهر97 در موزه ملی ایران برپا شده و تا 31 مرداد میزبان علاقمندان است.

این نمایشگاه شامل بیش از 420 قلم اثر تاریخی فرهنگی از سرزمین هلند در سه بخش آثار باستانی، سرامیک و نقاشی معرف شایسته ای از تمدن درخشان و کهن این کشور است.

در ادامه پویش سه شنبه های بدون خودرو که توسط پیروز حناچی شهردار تهران اجرایی شده، برنامه پنجشنبه های گردشگری بدون خودرو نیز به همت ستاد گردشگری شهرداری از 29 فروردین سال جاری با هدف معرفی جاذبه ها و ظرفیت های گردشگری پایتخت آغاز به کار کرد.

منبع: ایرنا

منبع: همگردی
انتشار: 17 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 283

به "پنجشنبه های گردشگری بدون خودروی پایتخت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پنجشنبه های گردشگری بدون خودروی پایتخت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید