پرواز مستقیم و ارزان ایرآسیا به تایلند فقط با 693 هزار تومان

به گزارش بیباپ، شرکت هواپیمایی ایرآسیا به تازگی فعالیت خود را در ایران از سر گرفته است. اگر قصد سفر به تایلند را دارید می توانید با پرواز مستقیم تهران-بانکوک به این کشور زیبا سفر کنید. فقط تا 14 آگوست (24 مرداد) فرصت دارید تا بلیط رفت و برگشت خود را با قیمت فوق العاده 1 میلیون و 410 هزار تومان رزرو کنید. پس فرصت را از دست ندهید و از این تخفیف استثنایی بهره ببرید.

پرواز مستقیم و ارزان ایرآسیا به تایلند فقط با 693 هزار تومان

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

ایرآسیا ایکس مدتی است که در ایران دوباره فعال شده و پروازهای منظمی به مقاصد بانکوک و کوالالامپور دارد. این شرکت هواپیمایی خدماتی با استاندارد بین المللی را با قیمتی بسیار مقرون به صرفه ارائه می نماید و از این نظر می تواند یک گزینه عالی برای افرادی باشد که می خواهند تابستان امسال به تایلند سفر نمایند.

در کمپین ویژه ایرآسیا تا 14 آگوست (24 مرداد) فرصت دارید تا با دفتر مرکزی این شرکت در تهران به شماره 26200686 تماس بگیرید و بلیط پرواز خود را خریداری کنید. قیمت بلیط رفت در این بازه زمانی 693 هزار تومان است و بلیط رفت و برگشت را می توانید تنها با 1 میلیون و 410 هزار تومان خریداری کنید. برای استفاده از این سرویس نیز تا 31 آگوست، یعنی 10 شهریور ماه فرصت دارید.

اگر کارت اعتباری بین المللی دارید، نیازی نیست به دفتر ایرآسیا مراجعه کنید و به وسیله وب سایت ایرآسیا می توانید اقدام به خرید بلیط کنید.

در صورتی که می خواهید از پکیج های تور تایلند که شامل این سرویس پرواز هستند بهره ببرید، به الی گشت و گیتی رز مراجعه کنید.

نکته: توجه کنید که برای استفاده از این تخفیف باید تا تاریخ 24 مرداد ماه عملیات رزرو بلیط را انجام دهید. این فرصت تمدید نخواهد شد.

ایرآسیا ایکس در حال حاضر تقریبا 200 هواپیما دارد. این شرکت فقط از دو مدل هواپیما استفاده می نماید؛ یکی ایرباس 320 است که تقریبا 172 تا از کل هواپیماهای این شرکت از این نوع است و مابقی آنها ایرباس 330 هستند. در سال 57 میلیون مسافر با این 200 هواپیما جابجا می شوند.

همچنین ایرآسیا در امسال، برای هشتمین سال پیاپی به عنوان برترین ایرلاین مالی جهان از سوی Skytrax برگزیده شد.

منبع: کجارو
انتشار: 7 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 486

به "پرواز مستقیم و ارزان ایرآسیا به تایلند فقط با 693 هزار تومان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پرواز مستقیم و ارزان ایرآسیا به تایلند فقط با 693 هزار تومان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید