پارک علم و فناوری خراسان شمالی آماده همکاری با دانشگاه های استان است

به گزارش بیباپ، رئیس پارک علم و فناوری خراسان شمالی گفت: با استفاده از ظرفیت دانشگاه و اعضا هیات علمی توانمند آن، ضمن برطرف موانع موجود، آماده ایم تا زمینه همکاری اثربخش دانشگاه ها و پارک در حوزه های همکاری مشترک را فراهم آوریم.

پارک علم و فناوری خراسان شمالی آماده همکاری با دانشگاه های استان است

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، مهران گرمه ای، رئیس پارک علم و فناوری خراسان شمالی در ملاقات رئیس مجتمع آموزش عالی اسفراین گفت: بارزترین مأموریت پارک علم و فناوری ساماندهی یک محیط فعال برای ایجاد هم افزایی ناشی از کار جمعی، تقویت و حمایت از فعالیت های هدف دار نوآورانه و شرکت های فعال دانش بنیان در زمینه های مختلف فناوری است.

گرمه ای ادامه داد: در راستای نیل به این هدف آماده ایم با استفاده از ظرفیت دانشگاه و اعضا هیات علمی توانمند آن، ضمن برطرف موانع موجود، زمینه همکاری اثربخش دانشگاه و پارک در حوزه های همکاری مشترک را فراهم آوریم.

رئیس پارک علم و فناوری خراسان شمالی با بیان اینکه پارک علم و فناوری نهادی علمی دولتی است اضافه نمود: مرکز رشد واحدهای فناور موجود در دانشگاه فرصت بسیار خوبی برای اعضا هیات علمی و نخبگان شهرستان فرآهم آورده تا با حمایت های پارک علم و فناوری از شرکت های دانش بنیان و افراد دارای ایده و فکر نو و راه اندازی کسب وکارهای جدید و سودآور در بازار گامی مهم و اساسی در جهت فعالیت علمی و پژوهشی اثر بخش و رشد و توسعه اقتصاد دانش بنیان برداریم.

حیدری، ریاست دانشگاه نیز در این ملاقات با اشاره به فعالیت مرکز رشد واحدهای فناور شهرستان در مجتمع آموزش عالی اسفراین گفت: دانشگاه از هر گونه همکاری مشترک نهادهای علمی و تحقیقاتی با این مجتمع استقبال نموده و بر ضرورت همکاری و هم افزایی در جهت حمایت هر چه بیشتر از ایده های نو و کسب و کارهای نوپا تاکید دارد.

در خاتمه این نشست تفاهم نامه همکاری هر چه بیشتر پارک علم و فناوری خراسان شمالی و مجتمع آموزش عالی فنی و مهندسی اسفراین در حوزه های مشترک به امضا روسای پارک و دانشگاه رسید.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 مرداد 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 1178

به "پارک علم و فناوری خراسان شمالی آماده همکاری با دانشگاه های استان است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پارک علم و فناوری خراسان شمالی آماده همکاری با دانشگاه های استان است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید