واکنش محمد بنا به قرعه های فرنگی کاران چهار وزن نخست

به گزارش بیباپ، به گزارش خبرنگاران، محمد بنا در خصوص قرعه کشی چهار وزن نخست و وضعیت تیم ملی کشتی فرنگی گفت: خوشبختانه وضعیت تیم و شرایط بچه ها خوب است اما قرعه ها یک مقداری سخت است. تقریبا بچه های ما در گروه هایی قرار دارند که تمام خوب های دنیا در آن هستند. ولی کشتی گیران ما هم خوب و عالی هستند و امیدوارم بتوانند هم کشتی های خوبی بگیرند و هم از گروه های سختشان بالا بیایند.

واکنش محمد بنا به قرعه های فرنگی کاران چهار وزن نخست

وی ادامه داد: این چهار وزن برای ما از نظر تیمی مهم است و ما کار اصلی مان از روز یکشنبه به بعد که مسابقات 6 وزن المپیکی شروع می شود و باید کسب سهمیه کنیم شروع می شود. اما نتایج این چهار وزن نیز برای ما خیلی مهم است و رنکینگ تیمی را بالا می برد. هرچند که در گروه های سختی قرار گرفتیم اما من به آنها امیدوارم.

سرمربی تیم ملی کشتی فرنگی در انتها گفت: همیشه به بچه ها گفتم کافی است در حد توانشان کشتی بگیرند چون جزو خوب های جهان هستند، اما کشتی زیر و رو و برد و باخت دارد.

قرعه کشی چهار وزن نخست رقابت های کشتی فرنگی قهرمانی جهان روز گذشته جمعه در شهر نورسلطان قزاقستان برگزار گشت که طی آن ناصرپور، دلخانی، کاویانی نژاد و عبدولی حریفان خود را شناختند و از صبح امروز به میدان خواهند رفت.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 21 مهر 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 428

به "واکنش محمد بنا به قرعه های فرنگی کاران چهار وزن نخست" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "واکنش محمد بنا به قرعه های فرنگی کاران چهار وزن نخست"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید