هایپرمارکت ها موجب کسادی بازار کسبه قدیم

به گزارش بیباپ، خبرنگاران/همدان فرماندار شهرستان اسدآباد گفت: هایپرمارکت ها و فروشگاه های زنجیره ای متعدد در اسدآباد موجب آسیب و کسادی رونق کسب و کار مغازه های کوچک و بازاریان و کسبه قدیم شهر شده است.

هایپرمارکت ها موجب کسادی بازار کسبه قدیم

جهت دریافت مشاوره خدمات قیمت کاتالوگ از بهترین و مجربترین طراحان کشور همراه ما باشید. از طراحی تا چاپ کاتالوگ های تبلیغاتی حرفه ای را با بهترین قیمت از ما بخواهید.

مجید درویشی چهارشنبه دوم بهمن ماه در کمیسیون تنظیم بازار شهرستان اسدآباد، اظهار کرد: در حال حاضر شهرستان اسدآباد با جمعیت 100 هزار نفری خود دارای 9 فروشگاه زنجیره ای و هایپرمارکت است که دو مورد فروشگاه زنجیره ای نیز به این تعداد فروشگاه به زودی افزوده خواهد شد که این امر موجب شده کسبه کوچک و بازاریان قدیمی شهر از حیات ساقط شوند.

وی با بیان اینکه تعداد فروشگاه های زنجیره ای شهر به صورت قارچ گونه در حال افزایش هستند در حالیکه باید بین جمعیت و تعداد این فروشگاه تناسب وجود داشته باشد، اظهار داشت: در رابطه با فروشگاه های زنجیره ای با توجه به تقاضا در هر شهر و استانی اقدام می گردد و باید مردم را در انتخاب بازار آزاد گذاشت اما در حال حاضر این امر برای بازاریان اسدآبادی به یک آسیب مبدل شده و افزایش بیشتر این فروشگاه در شهرستان 100 هزار نفری اسدآباد دیگر توجیه مالی ندارد و کافی است.

درویشی در ادامه از برپایی نمایشگاه بهاره توسط اتاق اصناف شهرستان اطلاع داد و توضیح داد: با توجه به نزدیکی به انتخابات و عید نوروز ضروری است که نظارت و گشت ها بر بازار در رابطه با قیمت ها و بهداشت بازار افزایش بیشتری داشته باشد.

وی همچنین با اشاره به میوه شب عید یادآور شد: برای تعادل بخشی به بازار شب عید تهیه میوه شب عید سال جاری توسط تعاون روستایی با همکاری جهادکشاورزی در دست اقدام قرار گرفته است که میزان تهیه آن 10 تا 15 درصد نسبت به سال گذشته بیشتر خواهد بود.

وی در سرانجام از اختصاص 3500 کیلو گوشت یارانه ای به شهرستان اطلاع داد و گفت: این میزان گوشت یارانه ای بین 7000 راننده ماشین سنگین و تاکسی های شهرستان توزیع می گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 10 اسفند 1398 بروزرسانی: 7 اردیبهشت 1400 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 793

به "هایپرمارکت ها موجب کسادی بازار کسبه قدیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هایپرمارکت ها موجب کسادی بازار کسبه قدیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید