نگاهی به پشت پرده درگیری فرشید اسماعیلی و مددی؛ حق با کیست؟

به گزارش بیباپ، خبرگزاری خبرنگاران- فرشید اسماعیلی به یک دلیل تعیین روز گذشته با سرپرست این باشگاه درگیری پیدا کرد.

نگاهی به پشت پرده درگیری فرشید اسماعیلی و مددی؛ حق با کیست؟

به گزارش خبرنگاران، درگیری روز گذشته هافبک استقلال با سرپرست این باشگاه یک ماجرای عجیب دارد. فرشید اسماعیلی بازیکنی است که در ابتدای فصل و زمانی که قصد داشت با استقلال قراردادش را تمدید کند، 2.5 میلیارد از فردی به نام نامداری دریافت کرد که طبق توافق قرار بود این مبلغ اصلا در قراردادش قید نگردد. با این حال مدیران استقلال به اسماعیلی اعلام نموده اند باید از نامداری نامه بیاورد که این مبلغ را به عنوان هدیه دریافت نموده و در غیر اینصورت این پول به عنوان دریافتی قراردادش برای این فصل محاسبه خواهد شد.

در واقع مدیران استقلال به اسماعیلی اعلام نموده اند اگر نتواند ثابت کند این پول را به عنوان هدیه دریافت نموده، معادل 50 درصد از قراردادش را گرفته و تا پرداختی سایر بازیکنان به این درصد نرسد پولی دریافت نمی کند. این موضوعی است که ناراحتی هافبک استقلال را به همراه داشته و روز گذشته هم این موضوع را با مددی درمیان گذاشت که باعث شد دلخوری بین طرفین ایجاد گردد.

هافبک استقلال در تمرین روز گذشته تیمش با سرپرست این باشگاه درگیری لفظی پیدا کرد. احمد مددی در شرایطی در تمرین استقلال حضور پیدا کرد که فرشید اسماعیلی پیگیر مطالباتش از این تیم شد. تمام بازیکنان تیم فوتبال استقلال در حال حاضر 10 درصد از قرارداد خود را دریافت نموده اند اما این اتفاق در مورد اسماعیلی و دانشگر رخ نداده است و این موضوعی شد تا امروز اسماعیلی با احمد مددی درگیری پیدا کند. در این بین اسماعیلی محل تمرین را ترک کرد و بعد از این اتفاق فکری او را از حضور در تمرینات منع کرد و این بازیکن را در اختیار کمیته انضباطی باشگاه قرار داد.

روز گذشته در تمرین استقلال اتفاقی که به وقوع پیوست که منجر به ایجاد یک حاشیه لفظی بین سرپرست باشگاه و یکی از بازیکنان در محل تمرین و سپس در اختیار قرار داده شدن این بازیکن از سوی سرمربی شد. قرار است در جلسه فردا در همین مورد صحبت و گفت و گو گردد.اسماعیلی در چند بازی گذشته به دلیل مصدومیت بازی نکرد و در بازی با شهر خودرو هم به میدان نمی رود. در مورد این مسئله اخبار مختلفی منتشر شده است اما به نظر می رسد اصل ماجرا در اختیار طرفداران و رسانه ها قرار نگرفته است، چراکه کلیت مسئله ناشی از پرداخت های اقتصادی از سوی یکی از طرفداران متمول استقلال است که قرار است به صورت قرض الحسنه به وی عودت داده گردد اما از آنجایی که این مبلغ از سوی او در اختیار بازیکنان قرار داده شده، بازیکنان قبول نمی نمایند این پول را به عنوان بخشی از قرارداد بپذیرند و آنرا هدیه ای از سوی ان فرد قلمداد می نمایند.

در استقلال مسئله شکل و شمایل دیگری دارد و آن پرداخت های قرضی و عدم شفافیت اقتصادی و همچنین خارج از سیستم مدیریتی است که می تواند باعث به هم ریختن فضای کاری و مدیریتی در باشگاه بگردد. در واقع آنچه که استقلال را وادار نموده تا با یک کارگزار جدید برای سر و سامان بخشیدن به مسائل اقتصادی و مدیریتی باشگاه به توافق برسد موضوعاتی از همین دست است و کارگزار جدید اصرار دارد مسئله قرض دریافت از اشخاص در باشگاه کاملاً متوقف بگردد.

اما از آنجایی که در جریان عقد قراردادهای این فصل از این طرفدار باشگاه استقلال یاری گرفته شده فعلا باشگاه با مسائل ناشی از این رفتار غیر معمول اقتصادی دست به گریبان است که یکی از بازیکنان با سابقه این تیم فعلا از اثرات آن محسوب می گردد، ضمن اینکه این موضوع در قرارداد بعضی دیگر از بازیکنان نیز رخ خواهد داد و نارضایتی هایی و در رابطه بین باشگاه و ستاره های تیم ایجاد خواهد نمود.

منبع: خبرگزاری آریا
انتشار: 19 دی 1399 بروزرسانی: 19 دی 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 1488

به "نگاهی به پشت پرده درگیری فرشید اسماعیلی و مددی؛ حق با کیست؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نگاهی به پشت پرده درگیری فرشید اسماعیلی و مددی؛ حق با کیست؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید