نوروزی: با توان مضاعف در جهت ارائه بهترین خدمات آموزشی حرکت می کنیم

به گزارش بیباپ، رئیس فدراسیون پزشکی ورزشی گفت که در سال گذشته، بیش از 13 هزار نفر خدمات آموزشی فدراسیون را در هیئت های تابعه در سراسر کشور فرا گرفتند.

نوروزی: با توان مضاعف در جهت ارائه بهترین خدمات آموزشی حرکت می کنیم

با ما همراه باشید و درباره ساعت اینترنتی بیشتر بدانید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از پایگاه خبری تحلیلی پزشکی ورزشی ایران، دکتر غلامرضا نوروزی با تبریک مجدد فرا رسیدن سال 1400 گفت: در کنار همه تلاش هایی که فدراسیون پزشکی ورزشی سال گذشته در زمینه مقابله با کرونا در ورزش داشت، با وجود محدودیت های برگزاری دوره های آموزشی حضوری، فعالیت قابل قبولی به صورت آنلاین صورت گرفت و دوره های آموزشی متعددی زیر نظر ستاد مرکزی و همچنین هیئت های استانی برگزار گشت.

وی افزود: دوره های آموزشی امدادگری ورزشی، نواربندی ورزشی، دوره های کمردرد، ورزش درمانی در آب، پزشک تیم، امدادگری تیم، پرستار ورزشی، آشنایی با کِش و توپ های ورزشی، تغذیه، مکمل و دوپینگ، دوره های آموزشی آنلاین مقابله با کرونا در ورزش، روانشناسی ورزشی، ریکاوری در ورزش، دوره های ناظران ستاد نظارت، ملاحظات تمرینی و تغذیه ای در بیماران قلبی و ... از جمله عناوین دوره های آموزشی سال گذشته بود.

دکتر نوروزی با تأکید بر این نکته که فدراسیون پزشکی ورزشی در سال جاری نیز از همه ظرفیت های آموزشی مرتبط بهره خواهد برد، یادآور شد: در این رابطه برنامه ریزی لازم اجرا شده است و با توان مضاعف در جهت ارائه بهترین خدمات آموزشی حرکت خواهیم کرد که هم از نظر کیفی و هم کمّی، رشد چشمگیری را ببینیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 25 فروردین 1400 بروزرسانی: 25 فروردین 1400 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 1855

به "نوروزی: با توان مضاعف در جهت ارائه بهترین خدمات آموزشی حرکت می کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نوروزی: با توان مضاعف در جهت ارائه بهترین خدمات آموزشی حرکت می کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید