نسخه جهانی پوکو M4 5G به زودی معرفی می گردد

به گزارش بیباپ، شرکت پوکو همچون سایر شرکت های فعال در حوزه تکنولوژی خود را برای حضوری قدرتمندانه تر در بازار جهانی محصولات هوشمند آماده می نماید تا بتواند فرایند روبه رشد سال گذشته را در امسال نیز ادامه دهد. در همین زمینه ، این شرکت میخواهد تا به زودی از نسخه جهانی گوشی هوشمند پوکو M4 5G رونمایی کند و آن را در اختیار کاربران بیشتری قرار دهد. باید خاطر نشان کنیم که اخیراً این گوشی در بازار هند معرفی گردید. پوکو دو نسخه 5G و 4G از این گوشی را توسعه داده و در اولین گام میخواهد که نسخه 5G پوکو M4 را روانه بازارهای جهانی کند. طبق جدیدترین اطلاعات منتشر شده، این گوشی هوشمند در وب سایت صدور گواهینامه NBTC دیده شده که بعضی از مشخصات فنی آن از این طریق در اختیار ما قرار گرفته است.

نسخه جهانی پوکو M4 5G به زودی معرفی می گردد

پوکو یکی از برندهای زیر مجموعه شرکت شیائومی است که توانسته با فراوری گوشی های هوشمند باکیفیت و قیمت مناسب نظر کاربران بسیاری را به خود جلب کند. در ادامه این فرایند، این شرکت به زودی از نسخه جهانی گوشی هوشمند پوکو 5G M4 رونمایی می نماید. انتظار نمی رود که نسخه جهانی این گوشی از نظر مشخصات تفاوت خاصی با نسخه هندی آن داشته باشد. بنابراین به نظر می رسد که پردازنده Dimensity مدیاتک به عنوان قلب تپنده این گوشی هوشمند مورد استفاده قرار بگیرد. در ادامه به آنالیز سایر مشخصات این گوشی خواهیم پرداخت.

نسخه جهانی پوکو 5G M4 اخیراً به وسیله بعضی کاربران با شماره مدل 22041219pg در وب سایت صدور گواهینامه NBTC مشاهده شده است. اطلاعات منتشر شده از این وب سایت حاکی از آن است که این گوشی هوشمند به زودی روانه بازارهای جهانی خواهد شد. پیش تر نیز شاهد حضور این گوشی در وب سایت های صدور گواهینامه ی FCC و IMDA نیز بودیم. در خصوص مشخصات فنی این گوشی هوشمند باید بگوییم که از یک نمایشگر 6.58 اینچی LCD IPS بهره می برد که از نرخ رفرش ریت 90 هرتزی و رزولوشن Full HD+ پشتیبانی می نماید. پوکو برای محافظت از این نمایشگر از گوریلا گلس 5 استفاده نموده است.

نسخه جهانی این میان رده نو پوکو از پردازنده 700 Dimensity مدیاتک به عنوان مغز متفکر خود بهره می برد. باید خاطر نشان کنیم که این تراشه مبتنی بر فناوری فراوری 7 نانومتری است و از پردازنده های هشت هسته ای بهره می برد. مشخصاً باید به دو هسته Cortex-A76 با سرعت 2/2 گیگاهرتز و 6 هسته Cortex-A55 اشاره کنیم. بعلاوه Mali-G57 MC2 به عنوان پردازنده گرافیکی این تراشه انجام وظیفه می نماید که می تواند عملکرد مناسبی را به ارمغان بیاورد. این تراشه بعلاوه از دو سیم کارت 5G به صورت هم زمان پشتیبانی می نماید. در کنار این پردازنده، 6 گیگابایت حافظه رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی تعبیه شده است.

کاربران این گوشی می توانند با استفاده از کارت حافظه میکرو SD حافظه این گوشی را تا 512 گیگابایت افزایش دهند. پوکو از سیستم دوربین دوگانه در قاب پشتی این گوشی بهره برده که سنسور اصلی آن یک دوربین 50 مگاپیکسلی و سنسور عمق میدان آن یک دوربین 2 مگاپیکسلی است. در پنل جلویی این گوشی هوشمند یک سنسور 8 مگاپیکسلی سلفی تعبیه شده که کاربران می توانند از آن برای برقراری تماس های ویدیویی و گرفتن عکس های سلفی بهره ببرند.

منبع تغذیه این گوشی به وسیله یک باتری 5000 میلی آمپر ساعتی تأمین می گردد که از شارژ سریع 18 وات پشتیبانی می نماید. باید خاطر نشان کنیم که شارژر این گوشی درون جعبه آن موجود است. از آن جا که پوکو 5G M4 نمایشگری از جنس LCD دارد، حسگر اثرانگشت آن با دکمه پاور ادغام شده است. سیستم عامل اندروید 12 روی این گوشی به صورت پیش فرض نصب شده و با رابط کاربری MIUI 13 اجرا خواهد شد. از دیگر قابلیت های این گوشی می توان به جک 3.5 میلی متری صدا اشاره نمود که در بیشتر گوشی های میان رده امروزی حذف شده است. در خصوص قیمت و تاریخ رونمایی از نسخه جهانی پوکو 5G M4 اطلاعاتی منتشر نشده، اما انتظار داریم که این گوشی به زودی روانه بازارهای جهانی گردد.

منبع:

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 8 تیر 1401 بروزرسانی: 8 تیر 1401 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 2377

به "نسخه جهانی پوکو M4 5G به زودی معرفی می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نسخه جهانی پوکو M4 5G به زودی معرفی می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید