نباید با بهبود شرایط رعایت پروتکل ها کمرنگ گردد، باید نظارت دقیقی بر مرزها اعمال گردد

به گزارش بیباپ، یک عضو کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی تاکید نمود: باید در مرزهای زمینی، دریایی و هوایی کشور نظارت جدی اعمال شده و رعایت پروتکل ها با جدیت دنبال گردد.

نباید با بهبود شرایط رعایت پروتکل ها کمرنگ گردد، باید نظارت دقیقی بر مرزها اعمال گردد

رحمت الله فیروزی پوربادی در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به ضرورت تشدید نظارت ها بر مرزهای کشور به منظور ممانعت از ورود گسترده افراد مبتلا به سویه اُمیکرون به داخل کشور، اعلام کرد: اولویت اول باید حفظ سلامتی جامعه باشد. زمانی که مسئولان درمانی کشور و کارشناسان این حوزه به این نتیجه می رسند که شیوع سویه نو می تواند خطراتی را برای سلامتی مردم به همراه داشته باشد، باید همه تدابیر لازم برای ممانعت از شیوع گسترده سویه نو در داخل کشور اتخاذ گردد.

وی در ادامه اظهار کرد: باید در مرزهای زمینی، دریایی و هوایی کشور نظارت جدی اعمال گردد تا از ورود سویه اُمیکرون به داخل کشور خودداری گردد. سلامت جامعه بسیار مهم است و نباید به نوعی با عادی انگاری شاهد کمرنگ شدن رعایت پروتکل ها باشیم.

نماینده مردم نطنز در مجلس شورای اسلامی، توضیح داد: اینکه با بهبود شرایط رعایت پروتکل ها کنار گذاشته گردد قابل قبول نیست. باید پروتکل های بهداشتی در همه سطح از جامعه با جدیت دنبال گردد. نظارت بر مرزهای کشور و کنترل شرایط سلامتی مسافرانی که از سفرهای خارجی بازمی گردند، یکی از عوامل مهم است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی در ادامه تاکید نمود: دستورات و پروتکل های کارشناسان بهداشتی و درمانی کشور باید در اولویت باشد. بهتر است تا حد امکان از ظرفیت دورکاری و ارائه خدمات در بستر فضای مجازی استفاده گردد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 18 بهمن 1400 بروزرسانی: 18 بهمن 1400 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 2250

به "نباید با بهبود شرایط رعایت پروتکل ها کمرنگ گردد، باید نظارت دقیقی بر مرزها اعمال گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نباید با بهبود شرایط رعایت پروتکل ها کمرنگ گردد، باید نظارت دقیقی بر مرزها اعمال گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید