دولت به توسعه بشاگرد توجه ویژه دارد

به گزارش بیباپ، مدیر کل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری هرمزگان گفت: دولت توجه ویژه ای به عمران و آبادانی و توسعه منطقه محروم بشاگرد داشته و تا به امروز اقدام های مناسبی در حوزه های مختلف به ویژه راه روستایی اجرا شده است.

دولت به توسعه بشاگرد توجه ویژه دارد

به گزارش خبرنگاران به نقل از ایرنا، محمد احمدی چهارشنبه شب در نشست شورای اداری بشاگرد اظهار کرد: بشاگرد یکی از 31 شهرستان کم برخوردار کشور است که در این دولت طرح های خوبی در حوزه توسعه راه های روستایی، آبرسانی، انرژی و ارتباطات در این منطقه در حال اجرا شدن است یا به بهره برداری رسید.

وی همچنین بر همکاری همه اداره ها و دستگاه های اجرایی بشاگرد با فرمانداری در جهت بارگذاری مستندات شاخص های صدگانه توسعه شهرستان که مورد تاکید وزارت کشور است، تاکید کرد.

مدیرکل مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری هرمزگان خاظرنشان کرد: نظارت و بازرسی های مستمر اداره کل مدیریت عملکرد، بازرسی و امورحقوقی استانداری هرمزگان در راستای سلامت اداری، تکریم ارباب رجوع وحقوق شهروندی باهمت و تلاش بیشتری در بشاگرد انجام خواهدشد.

شهرستان بشاگرد که در 330 کیلومتری شرق بندرعباس مرکز استان هرمزگان واقع شده از جمله مناطق کم برخوردار می باشد که البته در سال های اخیر گام های خوبی در جهت توسعه و عمران این منطقه برداشته شده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 7 مهر 1399 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 1273

به "دولت به توسعه بشاگرد توجه ویژه دارد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دولت به توسعه بشاگرد توجه ویژه دارد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید