مهمترین ترندهای توئیتر در سال 2019

به گزارش بیباپ، وب سایت فارنت - سینا حسن زاده: شبکه اجتماعی توئیتر مانند هر سال، سال جاری نیز خبرنگارانی این شبکه اجتماعی را در بخش های مختلف اعلام نمود.

مهمترین ترندهای توئیتر در سال 2019

بر اساس لیست خبرنگارانی توییتر در سال 2019 که با هشتگ #ThisHappened در وبلاگ توییتر و البته در اکانت رسمی توییتر منتشر شده، تصویر تخم مرغی که توانست رکورد لایک کایلی جنر را در اینستاگرام بشکند، بر فضای توییتر نیز حکمرانی می نماید.

گزارشی که توییتر برای سال 2019 منتشر نموده است، نشان می دهد که تخم مرغ دارنده رکورد جهانی، یکی از بیشترین ریتوییت ها را در این سال کسب نموده است.

در کنار آن، توییتی از حساب رسمی BTS که پلی بک یکی از اعضای گروه K-Pop را روی آهنگ Bad Guy بیلی آیلیش نشان می دهد.

همانطور که از اینترنت انتظار می رود، دیگر توییت های مشهور توییتر در سال 2019 شامل حیوانات ملوسی می گردد مانند جوجه اردکی که گروهی از آدم ها را تعقیب می نماید، گربه ای که نمی گذارد دروازه مخصوص کودک راهش را سد کند و پرنده ای که به هرکسی که صاحب کوچکس بر سر آن جیغ بکشد، حمله می نماید.

میم ویروسی شده ای مانند sco pa tu manaa نیز برای بیشترین ریتوییت به همراه کامنت در صدر فهرست قرار گرفته است. عبارتی از آهنگ یک موسیقی دان غنایی به نام پاتاپا، که هیچ معنی خاصی در زبان خودش ندارد تا زمانی که کاربران توییتر آن را به جای معادلی برای عبارت تو ذهنت چیه؟ استفاده کردند.

در همین بین، بازی تاج و تخت رتبه یک را در فهرست سریال های تلویزیونی که کاربران بیشترین توییت را درباره شان نموده اند، به خود اختصاص داده است. چیز های عجیب (Stranger Things)، سیمپسون ها و La Casa de Papel نیز به ترتیب در رتبه های بعدی جای گرفته اند.

انتقامجویان: بازی آخر؛ برترین فیلم در سال 2019

در فهرست محبوب ترین فیلم ها در توییتر، طبق انتظار، انتقامجویان: بازی آخر در رتبه اول و به ترتیب، داستان اسباب بازی ها 4، جوکر و مرد عنکبوتی: دور از خانه در رده های بعدی قرار گرفتند.

تام هالند، بازیگری بود که کاربران توییتر بیشترین توییت را درباره او نوشتند؛ احتمالا به این دلیل که تقریبا نزدیک بود مرد عنکبوتی از دنیای سینمایی مارول خارج گردد. بازیگران همکار در دنیای مارول یعنی کریس ایوانز، زندایا و رابرت داونی جونیور به ترتیب در رده های دوم، سوم و چهارم قرار گرفتند.

مشهورترین خوانندگان پلتفرم توییتر در سال 2019، گروه موسیقی K-Pop، آریانا گرند، دریک، ریحانا و کاردی بی بودند.

بارسلونا در صدر تیم های ورزشی توییتر در سال 2019

بارسلونا، رئال مادرید و منچستر یونایتد بیشترین توییت ها را در بین تیم های ورزشی به خود اختصاص دادند، در حالی که بازیکن فوتبال آمریکایی، مگان راپینو و فوتبالیست برزیلی، نیمار در صدر مشهورترین ورزشکاران پلتفرم توییتر بودند.

فهرست سیاستمداران مشهور در توییتر، از نام هایی تشکیل شده است که این روز ها در اخبار زیاد می شنویم: دونالد ترامپ، باراک اوباما، نخست وزیر هند، نارندرا مودی و الکساندرا اوکاسیو کورتز.

در نهایت، توییتر حتی میزان استفاده از ایموجی ها را اندازه گیری نموده و معین شده که کاربران از ایموجی خنده با اشک های شادی بیشتر از سایرین استفاده نموده اند.

منبع: برترین ها
انتشار: 13 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 719

به "مهمترین ترندهای توئیتر در سال 2019" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهمترین ترندهای توئیتر در سال 2019"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید