مقایسه افزایش اجاره مسکن در غرب و شرق تهران ، پیروزی و آذربایجان 50 درصد افزایش داشتند

به گزارش بیباپ، به گزارش خبرنگاران، بر اساس آگهی های سایت دیوار و قیمت و اجاره مسکن در تهران، فهرستی از میانه اجاره ماهانه در برخی از منطقه ها غرب و شرق تهران به همراه افزایش اجاره از یک سال گذشته تهیه شده است.

مقایسه افزایش اجاره مسکن در غرب و شرق تهران ، پیروزی و آذربایجان 50 درصد افزایش داشتند

بنا بر داده های موجود در جدول زیر، اجاره آپارتمان در محله های امیریه و سلسبیل از مهر 1399 تا مهر 1400 حدود 35 درصد رشد داشته است. محله های آذربایجان و پیروزی از مهر 1399 تا مهر 1400 حدود 47 درصد افزایش نرخ اجاره را ثبت کردند.

همچنین محلات نواب و منیریه در یک سال گذشته با 51 درصد افزایش اجاره آپارتمان همراه بودند. محله هاشمی با 54.7 درصد افزایش نرخ اجاره را ثبت کرد.

در بین محلات جدول زیر، محله بریانک با 57.8 درصد افزایش اجاره ماهانه و جیحون 58 درصد افزایش اجاره در یک سال گذشته به همراه تهران نو با 59 درصد افزایش نرخ اجاره بیش ترین درصد افزایش قیمت را داشته اند.

نکته قابل تامل آن است که بر اساس آگهی های ثبت شده در دیوار، میانه اجارهمحلات امیریه، سلسبیل، آذربایجان، پیروزی و منیریه در مهر 1399 در کانال شش میلیون تومان ثبت شده بود اما در مهر 1400 میانه نرخ اجاره آپارتمان در این منطقه ها تا 10 میلیون تومان هم افزایش یافته است.

در جدول زیر میانه اجاره ماهانه آپارتمان 80 متری بر اساس نیازمندی های دیوار به همراه درصد افزایش نرخ اجاره ماهانه و سالانه را در برخی از محلات غرب و شرق تهران مشاهده می کنید.

منبع: تجارت نیوز
انتشار: 19 آذر 1400 بروزرسانی: 19 آذر 1400 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 2184

به "مقایسه افزایش اجاره مسکن در غرب و شرق تهران ، پیروزی و آذربایجان 50 درصد افزایش داشتند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقایسه افزایش اجاره مسکن در غرب و شرق تهران ، پیروزی و آذربایجان 50 درصد افزایش داشتند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید