معرفی هتل ال کدگا ونیز ، 4 ستاره

به گزارش بیباپ، هتل ال کدگا ونیز | Al Codega Venice Hotel

این هتل دارای 28 اتاق در 3 طبقه است و در محیطی آرام، فقط 5 دقیقه پیاده از میدان مارک و کاخ Ducal فاصله دارد. اتاقهای هتل ال کدگا ونیز Al Codega Venice Hotel دارای سبک ونیزی زیبا و دارای چشم انداز به بسیاری از دیدنی های شهر هستند. این هتل انتخاب خوبی برای مسافران علاقه مند به خرید با نام تجاری لوکس، موسیقی زنده و خرید برای لباس است. طبق نظر سنجی بعضی از سایتها، این هتل مورد علاقه بسیاری از مهمانانش بوده است. در ادامه مطلب، با ما در خبرنگاران همراه باشید تا خصوصیات هتل بائر پلازو ونیز را مرور کنیم.

معرفی هتل ال کدگا ونیز ، 4 ستاره

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

خدمات رفاهی هتل ال کدگا ونیز

کارکنان هتل به زبان های اسپانیایی، فرانسوی، ایتالیایی و انگلیسی صحبت می نمایند. در تمام اتاق ها و فضای عمومی اینترنت وای فای رایگان خواهید داشت. این هتل 4 ستاره، پارکینگ ندارد. ورود به این هتل از ساعت 2 بعد از ظهر به بعد می باشد و برای خروج، حتما باید تا ساعت 12 ظهر، اتاق خود را تحویل دهید. کارکنان مهربان میز پذیرش شبانه روزی در خدمت شما خواهند بود و امکاناتی از قبیل خدمات نگهبانی، تبدیل ارز، ورود و خروج سریع، انبار چمدان، صندوق امانات، میز راهنمای گردشگری و خدمات بلیط را برایتان فراهم می آورند. ورود حیوانات خانگی به این هتل ممنوع نیست ولی شامل هزینه می باشد، وجود آسانسور و نظافت روزانه اتاق ها اقامت راحت تری را برای شما فراهم آورده است. اگر احتیاج به شستشوی لباس یا اتو دارید، آن را به کارکنان هتل بسپارید. این تلویزیون و چای و قهوه در مناطق عمومی و روزنامه رایگان در لابی وجود دارد. همچنین استفاده از خدمات ترانسفر فرودگاهی با هزینه اضافی امکان پذیر است. صبحانه رایگان و نگهداری از بچه ها یا مراقبت از بچه ها (هزینه اضافی) نیز از دیگر خدمات و امکانات این هتل محسوب می شود.

امکانات تفریحی هتل ال کدگا ونیز

این هتل یک کافه می باشد که می توانید از آن بهره ببرید و نوشیدنی سفارش دهید، همچنین مهمان های هتل روزانه صبحانه بوفه ای خود را دریافت می نمایند. هرچند رستوران خاصی ندارد، اما در منطقه اطراف چندین رستوران وجود دارد.

رستورانهای نزدیک:

Antico Dolo

Al Giardinetto

امکانات اتاق های هتل

تمام اتاقه های هتل دارای امکاناتی مانند اینترنت وای فای رایگان، تهویه مطبوع، میز مطالعه، تلویزیون صفحه تخت با شبکه های جهانی، تلفن و دستگاه چای و قهوه ساز است. حوله لباسی، ترکیبی از وان حمام و دوش، سشوار و وسایل بهداشتی-آرایشی رایگان در حمام خصوصی اتاق ها گذاشته شده است. پرده های ضخیم پنجره ها را پوشانده است و نظافت اتاق ها هر روز رایگان انجام می پذیرد. در صورتی که کودک شما احتیاج به تخت داشت می توانید آن را از پذیرش با پرداخت هزینه آن سفارش دهید. برای رزرو اتاق و یا دیدن عکس های بیشتر این هتل می توانید سری به قسمت رزرو هتل در سایت خبرنگاران بزنید.

انواع اتاق های هتل ال کدگا ونیز

  • اتاق دابل کلاسیک : مساحت این اتاق ها دارای 17 مترمربع است، یک تخت دو نفره بزرگ درون آنها گذاشته شده است و دارای حمام خصوصی و صبحانه رایگان برای 2 نفر می باشند.
  • اتاق دابل سوپریور: مساحت این اتاق ها دارای 20 مترمربع است، یک تخت دو نفره بزرگ درون آنها گذاشته شده است و دارای حمام خصوصی و صبحانه رایگان برای 2 نفر می باشند.
  • اتاق تویین کلاسیک : مساحت این اتاق ها دارای 17 مترمربع است، دو تخت یک نفره درون آنها گذاشته شده است و دارای حمام خصوصی و صبحانه رایگان برای 2 نفر می باشند.
  • اتاق تویین سوپریور : مساحت این اتاق ها دارای 20 مترمربع است، دو تخت یک نفره درون آنها گذاشته شده است و دارای حمام خصوصی و صبحانه رایگان برای 2 نفر می باشند.
  • اتاق دابل یا تویین دولوکس : مساحت این اتاق ها دارای 20 مترمربع است، دو تخت یک نفره درون آنها گذاشته شده است و دارای حمام خصوصی و صبحانه رایگان برای 2 نفر می باشند. این نوع اتاق ها نسبت به سایر اتاق ها دارای امکانات بیشتری می باشد.
  • سوییت جونیور : مساحت این اتاق ها دارای 25 مترمربع است، یک تخت دو نفره بزرگ درون آنها گذاشته شده است و دارای حمام خصوصی، مکانی برای پذیرایی و صبحانه رایگان برای 2 نفر می باشند.
  • اتاق سینگل کلاسیک : یک تخت یک نفره درون آنها گذاشته شده است و دارای حمام خصوصی و صبحانه رایگان برای یک نفر می باشند.

فاصله تا جاذبه های معروف شهر ونیز

جاذبه های اطراف این جزیره تا محل اقامت شما، تنها 10 دقیقه یا کمتر پیاده راه دارند. حتی می توانید کرجی سوار شوید و به دیدن آن ها بروید.پیازا سن مارکو، لا فنیس، ایستگاه سلوت، برج ناقوس سن مارکو، باسیلیکای دی سانتا ماریا دلا سلوت و چیه سا دلا سلوت کمتر از 10 دقیقه تا محل اقامت شما پیاده روی دارند.

  • پل ریالتو: 300 متر فاصله دارد که شما می توانید با ماشین 37 دقیقه و پیاده 6 دقیقه به این مکان برسید.
  • ایستگاه قطار ونیز سانتا لوئیس: 3 کیلومتر دورتر می باشد. با ماشین تقریبا 12 دقیقه راه خواهد بود. پیاده حدود 26 دقیقه این راستا طول می کشد.
  • سن میکائیل: 6 کیلومتر فاصله تا هتل دارد. پیاده 21 دقیقه راه دارید.
  • فرودگاه ونیز مارکو پولو: 7 کیلومتر از هتل فاصله دارد که با تاکسی و قایق 24 دقیقه تا هتل در راه خواهید بود.

موقعیت هتل ال کدگا ونیز

می توانید موقعیت مکانی هتل را در نقشه گوگل زیر ببینید و برای خود نشانه گذاری کنید.

آدرس هتل:

ایتالیا، 30122 ونیز وی ای، سن مارکو 30124، 4435، کورته دل فورنو وسچیو

Corte del Forno Vecchio, 4435, 30124 San Marco, Venezia VE, Italy

منبع: booking.com

منبع: الی گشت
انتشار: 7 بهمن 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 705

به "معرفی هتل ال کدگا ونیز ، 4 ستاره" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل ال کدگا ونیز ، 4 ستاره"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید