معرفی ظرفیت های گردشگری سلامت و ارائه بسته های سرمایه گذاری استان فارس در نمایشگاه تهران

به گزارش بیباپ، مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس از آمادگی برای شرکت در دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته تهران خبرداد.

معرفی ظرفیت های گردشگری سلامت و ارائه بسته های سرمایه گذاری استان فارس در نمایشگاه تهران

با وبسایت گردشگری تریپ ادوایزر همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس، مصیب امیری مدیرکل میراث فرهنگی استان گفت: جلسات هماهنگی با مسئولان و فعالان صنعت گردشگری و صنایع دستی استان برای حضور هدفمند در بزرگترین رویداد بین المللی گردشگری کشور در آستانه چهلمین سالگرد انقلاب اسلامی اجرا شده است.

او اظهار کرد: دوازدهمین نمایشگاه بین المللی گردشگری و صنایع وابسته از تاریخ 23 لغایت 26 بهمن ماه امسال در محل دائمی نمایشگاههای تهران برگزار می گردد و براساس تصمیمات گرفته شده در شورای سیاست گذاری نمایشگاه، امسال تمام ظرفیت های وابسته به صنایع گردشگری استانها در قالب یک غرفه متمرکز متعلق به همان استان نمایش داده می گردد.

معاون گردشگری استان فارس با اشاره به اولویت استان در نمایشگاه افزود: معرفی توانمندی ها و خدمات تأسیسات و موسسات گردشگری، اقامتگاه های بوم گردی و همچنین دفاتر خدمات مسافرتی و گردشگری استان از اولویتهای محتوایی غرفه استان در نمایشگاه است و بخش خصوصی همانند گذشته با این اداره کل همسو و همراه خواهند بود.

این مقام مسئول توضیح داد: معرفی ظرفیتهای گردشگری سلامت، طبیعی و مذهبی، صنایع دستی، سوغات، مجتمع های تفریحی- توریستی، بسته های سرمایه گذاری، نمایش آداب و رسوم اقوام عشایر، اجرای موسیقی سنتی، معرفی آثار ثبت جهانی از دیگر محورهای غرفه فارس در نمایشگاه بین المللی گردشگری تهران است.

امیری افزود: فعالان و علاقمندان صنعت گردشگری می توانند برای شرکت در نماشگاه به وسیله مراجعه به اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری فارس واحد گردشگری اقدام به ثبت نام نمایند.

منبع: میراث آریا
انتشار: 24 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 336

به "معرفی ظرفیت های گردشگری سلامت و ارائه بسته های سرمایه گذاری استان فارس در نمایشگاه تهران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی ظرفیت های گردشگری سلامت و ارائه بسته های سرمایه گذاری استان فارس در نمایشگاه تهران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید