معرفی بهترین هتل های 5 ستاره بمبئی

به گزارش بیباپ، بهترین هتل های 5 ستاره بمبئی

هتل های بسیاری را برای رزرو در شهر بمبئی پیدا خواهید کرد. اگر برای اولین بار باشد که به هند و شهرهای دیدنی آن سفر می کنید، شاید برای انتخاب محل اقامت خود به مشکل برخورد کنید. برای سفر به بمبئی می توانید به راحتی به سراغ سایت هایی همانند خبرنگاران بروید. در این سایت ها، بهترین هتل های 5 ستاره بمبئی را انتخاب نموده و رزو هتل خود را انجام دهید. اگر با این هتل ها آشنایی ندارید و به دنبال مطلبی جامع هستید تا با خیالی آسوده بتوانید بهترین گزینه را برای اقامت خود انتخاب کنید، تا انتهای این مطلب را بخوانید و حتی هتل ها را با یکدیگر مقایسه کنید. بسیاری از این هتل های 5 ستاره بمبئی در نزدیکی جاذبه ها و یا دیگر دیدنی های گردشگری این شهر قرار گرفته اند.

معرفی بهترین هتل های 5 ستاره بمبئی

هتل تاج محل پالاس بمبئی | The Taj Mahal Palace Mumbai

از بهترین هتل های 5 ستاره بمبئی و شاید بهترین بهترین ها باشد که شبیه به قصری بزرگ است. نه تنها نمای بیرونی بلکه نماهای داخلی همانند قصری مجلل و شیک طراحی شده اند. رفتار مهربان کارکنان هتل می تواند حسی از شاهزاده بودن به شما بدهد. رضایت مهمانان و مسافران از این هتل بسیار بالا بوده است. به صورتی که امتیاز 9.2 را در سایت هایی همانند Booking.com گرفته است. ساختمان مجلل آن دارای نورپردازی روشن و فرش هایی به رنگ قرمز و طلایی بوده که زیبایی خاصی به تمام فضاها داده است. در اتاق های دوبل و اکسکلوسیو هتل می توانید بهترین اقامت خود را تجربه کنید. استخر زیبا و روباز مجموعه در حیاط مرکزی هتل تاج پالاس بمبئی واقع شده است. همچنین بیشتر رستوران ها و کافه های هتل در لابی و یا در طبقات بالاتر قرار گرفته اند. می توانید جاذبه های بمبئی را از رستوران بالای هتل و در افق ببینید. از اینترنت پر سرعت در تمام فضاها در دسترس بوده و به راحتی می توانید در قسمت های مختلف هتل راه خود را پیدا کنید.

موقعیت خوب هتل، برای اقامت شما بهترین شرایط را فراهم می آورد. این هتل در کنار بندر بمبئی واقع شده و حتی نمایی فوق العاده از بندر و محیط اطراف به شما ارائه می دهد.

  • آدرس: Apollo Bandar, Colaba, Mumbai, Maharashtra 400001, India

هتل اوبروی بمبئی | the oberoi mumbai

یکی از بهترین هتل های 5 ستاره بمبئی هتل اوبروی بمبئی است. این هتل در کنار ساحل و بندر واقع شده و نمای بی نظیری از تمام بندر و قایق ها به شما نشان می دهد. فاصله هتل تا فرودگاه بین المللی چاتراپاتی شیواجی بمبئی حدود 20 کیلومتر بوده و در اطرافش تمام بانک ها و سفارتخانه ها قرار دارند. در نتیجه برای تبدیل ارز و مراجعه به بانک ها، راحت خواهید بود. با ورود به لابی پیانوی قرمز وسط سالن توجه شما را جلب خواهد کرد.

لابی، بسیار بزرگ بوده و حریم شخصی در آن رعایت شده است. استخر روباز هتل نمایی رو به دریای عربی دارد. قبل از سفر به هند و دیدن جاذبه های شهری همانند بمبئی، به وسیله سایت هایی همانند رزرو هتل خبرنگاران به صورت آنلاین اتاق خود را انتخاب و رزرو کنید. تمام امکانات مورد احتیاج خود را حتی با امکاناتی بیشتر در اینجا پیدا خواهید نمود.

فضای درون اتاق های هتل اوبروی بمبئی به نظر بزرگ می رسد و به هیچ عنوان متوجه متراژ کم اتاق ها نخواهید شد.

محیط هنرمندانه این هتل با گل هایی طبیعی تزئین شده اند و عطر و بویی خوش را به محض ورود حس می کنید. اقامت را در بهترین هتل های 5 ستاره بمبئی و در هتل اوبروی بمبئی تجربه کنید. امتیاز این هتل در سایت های رزرو هتلی همانند Booking.com عدد 9.4 را نشان می دهد که امتیاز بالایی است.

  • آدرس: Nariman Point, Mumbai, Maharashtra 400021, India

هتل ساحارا استار بمبئی | Sahara Star Hotel

از بهترین هتل های 5 ستاره بمبئی که در نزدیکی فرودگاه واقع شده، هتل ساحارا استار بمبئی است. تخیل شما هنگام ورود به این هتل بیشتر می گردد. درون لابی هتل جنگل های گرمسیری و درختان بزرگی کاشته اند و تمام اتاق ها به این نمای باز داخلی پنجره های سرتاسری دارند. حتی برخی از اتاق ها به آسمان نیز سقفی شیشه ای دارند. هنگام ورود به این هتل حوض و فواره جلوی ورودی به همراه مجسمه های اسب های در حال دویدن فضای زیبایی برای عکاسی به شما می دهد.

رستوران های درون لابی و در طبقه همکف به همراه آسانسور شیشه ای شما را به یاد مراکز خرید یا پاک ها و شهربازی ها می اندازد. هتل ساحارا استار بمبئی تا ساحل جوهو 3 کیلومتر فاصله داشته و امکاناتی مانند استخر سرپوشیده و روباز، باشگاه تناسب اندام، فروشگاه و امکانات تفریحی و رفاهی متنوعی دارد.

رستوران های هتل همچنین بهترین صبحانه ها، ناهار و شام را برای مهمانانش آماده می نماید.

  • آدرس: Opp Domestic Airport, Maharashtra 400099, India

اگر به دنبال تور بمبئی و گوا در هند هستید، اطلاعات تکمیلی این تور را می توانید در لینک مربوط به آن بخوانید.

هتل لیلا بمبئی | The Leela Mumbai

از تمام کشورهای اروپایی برای اقامت در این هتل 5 ستاره بمبئی به نام هتل لیلا بمبئی می آیند. اینجا یکی از بهترین هتل های 5 ستاره بمبئی بوده که در نزدیکی دریاچه پووای قرار گرفته است. درون اتاق ها تمام امکانات مورد احتیاج شما فراهم بوده و می توانید برای خود چای و قهوه تهیه کنید. با این حال به شما توصیه می کنیم که برای سفارش عصرانه به رستوران هتل بروید. تمام دغدغه ها و خستگی ها را با استراحت در کنار استخر یا شنا در آن، به کناری بنهید تا آرامش یابید. نمای باغ و هوای مطبوع به شما یاری خواهند کرد تا آرام شوید. رضایتمندی مهمانان از این هتل 5 ستاره بمبئی بسیار بالا بوده و حتی به آن امتیاز 8.5 در سایت هایی همانند Booking.com داده شده است.

امکانات فوق العاده هتل لیلا بمبئی شما را به شگفتی می اندازد. دقیقا در میان باغ ها و پارک های بسیاری قرار شده است. باشگاه تناسب اندام، بوفه رستورانی رنگارنگ از میوه های استوایی و گرمسیری، اتاق یوگا، میز تنیس و رستوران های بسیاری با موسیقی زنده انتظار شما را می کشند. در زمان شبانگاهی می توانید همگی به دور آتش جمع شده و بهترین غذاها و دسرها را سفارش دهید. فرودگاه در 1 کیلومتری این هتل واقع شده است و ترانسفر هتل شما را به همه جاذبه های هتل می رساند.

  • آدرس: Andheri Kurla Road, Sahar Rd, Andheri East, Mumbai, Maharashtra 400059, India

هتل جی دابلیو ماریوت بمبئی | JW Marriott Mumbai Sahar

به محض ورود به این هتل که یکی از بهترین هتل های 5 ستاره بمبئی است، از چلچراغ بزرگ درون لابی و در پیش رویتان تعجب خواهید کرد. بیشتر اتاق ها و سوئیت های این هتل حمامی با تمام امکانات به همراه دیوارهایی عایق بندی شده دارند. کف اتاق ها پارکت شده بوده و وان راحتی برای مهمانان در حمام ها قرار داده شده است.

فضای عمومی هتل جی دابلیو ماریوت بمبئی به همراه رستورانی با غذاهای هندی و بین المللی موقعیتی عالی برای صرف شام است. از میان دو رستوران و یک کافه انتخاب کنید و غذای خود را سفارش دهید. این هتل، از هتل های لوکس و البته راحت برای تمام مسافران و مهمانان در هند است.

باشگاه ورزشی هتل با تمام امکانات مورد احتیاج تجهیز شده و حیط بسیار تمیزی دارد. در اطراف استخر روباز هتل پارک و فضای درختکاری شده شما را احاطه کرده است. آلاچیق های کنار استخر هم فضای مناسبی برای سفارش انواع دسر ها و نوشیدنی ها دارد. دریاچه پووای در فاصله 8 کیلومتری این هتل 5 ستاره قرار گرفته است. جوهو بیچ نیز در 5.6 کیلومتری آن واقع شده است.

  • آدرس: Chhatrapati Shivaji International Airport, IA Project Rd, Navpada, Vile Parle East, Vile Parle, Andheri, Maharashtra 400099, India

هتل سوفیتل بمبئی | Sofitel Mumbai BKC

با رزرو هتل در یکی دیگر از هتل های هند، یعنی هتل سوفیتل بمبئی بسیار از انتخاب خود راضی خواهید بود. این هتل از همه لحاظ مهمانانش را راضی نگه می دارد. موقعیت مکانی این هتل اولین مزیتی است که با ورود به هتل در خواهید یافت. چرا که به راحتی از فرودگاه به این هتل می رسید. تمام نماها و فضاهای بیرونی با رنگ ها و نورپردازی های گرم همانند حال و هوای هندی تزئین شده اند و حسی لوکس را القا می نمایند.

شاید بهترین فضاهای این هتل در میان بهترین هتل های بمبئی فضای رستوران های آن باشد. بهترین غذاهای هندی و بین المللی را در هتل سوفیتل بمبئی سفارش دهید.

نه تنها طراحی نماها شما را مجذوب خود می نماید؛ بلکه غذاها، انواع میوه ها، انواع شیرینی ها و دسرها به همراه انواع نوشیدنی ها این مکان را پاتوق مهمانان هتل کرده است. جدای از فضای باشگاهی، استخر سرپوشیده اما با نمایی باز در ایوان هتل، حس و خالی دیگر دارد. اینترنت وای فای رایگان در این هتل قابل دسترسی است که یک لحظه وقت شما را خالی نمی گذارند. با اقامت در هتل سوفیتل بمبئی به راحتی می توانید خود را به مراکز خرید این شهر، بانک ها و یا جاذبه های گردشگری همانند دریاچه پووای برسانید.

در کنار استخر استراحت کنید و از انتخاب مناسب و عالی خود در میان بهترین هتل های 5 ستاره بمبئی لذت ببرید. امکانات راحتی خوبی برایتان فراهم شده تا بتوانند در خلوت خود بهترین اقامت را در بمبئی و هند داشته باشند. انتخاب این هتل برای اقامت می تواند انتخاب هوشمندانه ای باشد.

  • آدرس: C 57, Bandra Kurla Complex Road, G Block BKC, Bandra Kurla Complex, Bandra East, Mumbai, Maharashtra 400051, India

منبع: tripadvisor

منبع: الی گشت
انتشار: 14 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 268

به "معرفی بهترین هتل های 5 ستاره بمبئی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی بهترین هتل های 5 ستاره بمبئی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید