مشاور بین الملل فدراسیون والیبال ایران از ایتالیا می آید

به گزارش بیباپ، خبرنگاران : رئیس پیشین کمیته مسابقات فدراسیون جهانی والیبال، مشاور فدراسیون والیبال ایران شد.

مشاور بین الملل فدراسیون والیبال ایران از ایتالیا می آید

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران و به نقل از روابط عمومی فدراسیون والیبال، پیه رو ربادنگو ایتالیایی که شش سال (2006 - 2012) مدیریت کمیته مسابقات فدراسیون دنیای والیبال FIVB را در بر عهده داشت به عنوان مشاور امور بین الملل با فدراسیون والیبال ایران همکاری می نماید.

محمدرضا داورزنی رییس فدراسیون والیبال در سفر خود به لوزان سوییس، مذاکرات مقدماتی را با وی داشته که به تازگی نیز ربادنگو ابراز تمایل و رضایت خود را برای همکاری با ایران اعلام نموده است. بدین ترتیب ربادنگو که شش سال پیاپی مسئول برگزاری سنگین ترین و معتبرترین مسابقات والیبال در سراسر دنیا بوده و ارتباطات نزدیکی هم در سال های اخیر با مسئولان فدراسیون والیبال ایران داشته، از این پس به عنوان مشاور با فدراسیون والیبال ایران در برگزاری و شرکت در مسابقات لیگ دنیای و قهرمانی دنیا همکاری می نماید.

ربادنگو پاسور اسبق ایتالیا، اهل تورین و 55 ساله است که با تیم ملی کشورش در المپیک 1984 لس آنجلس پیروز به کسب مدال برنز شد. او از سال 1978 تا 1986 در تیم ملی ایتالیا حضور داشته و سابقه حضور در لیگ دنیای را هم دارد. ربادنگو همچنین از اعضای کنفدراسیون والیبال اروپا نیز هست.

با دنیای شدن والیبال ایران و ورود به لیگ دنیای که معتبرترین و پرهزینه ترین رویداد FIVB است، حضور چنین شخصیت های با تجربه ای در برگزاری مسابقات مهم و سطح بالا می تواند یاری بسزایی به والیبال کشور کند.

انتهای خبر،

منبع: تسنیم
انتشار: 17 شهریور 1398 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 311

به "مشاور بین الملل فدراسیون والیبال ایران از ایتالیا می آید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مشاور بین الملل فدراسیون والیبال ایران از ایتالیا می آید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید