مدل های کوچکی که یک هنرمند از سنگرهای جنگ جهانی اول ساخته و پیچیدگی و سختی تحمل آنها به وسیله سربازان را نشان می دهد

به گزارش بیباپ، اندی بلسی وقت خود را صرف ساختن مدل های معماری می نماید. این مدل ها که ساختنشان وقت آزاد او را می گیرد، توجه جهانیان را به خود جلب نموده است.

مدل های کوچکی که یک هنرمند از سنگرهای جنگ جهانی اول ساخته و پیچیدگی و سختی تحمل آنها به وسیله سربازان را نشان می دهد

به تازگی نگاه فوق العاده دقیق او به سنگر های جنگ دنیای اول و ساختن مدل هایی دقیق و کوچک از آنها تحسین خیلی ها را برانگیخته است.

او همه اطلاعات خود را در خصوص این سنگرها در در کتاب نو خود با عنوان مدل سازی سنگرهای جنگ دنیای اول یا Modeling WWI Trench Warfare، منتشر نموده است. این کتاب به وسیله انتشارات Crowood Press، منتشر شده.

بلسی از کودکی شیفته مینیاتور ها بوده و همین امر او را به سمت ساخت مدل های تاریخی کشاند. از سال 2013، او در خصوص ساخت این مدل ها تحقیق و وبلاگ نویسی نموده و طی 18 ماه گذشته آنچه را که می داند به کتاب تبدیل نموده است.

تحقیقات مفصلی در خصوص چگونگی ایجاد سنگر های فرانسوی ها، آلمانی ها و انگلیسی ها در جنگ دنیای اول وجود دارد. اما این اطلاعات تا حالا پیش نیامده بود که به مدل های واقع گرایانه تبدیل شوند.

بلسی بعلاوه با دیگر سازندگان مدل مشهور، از جمله مایک باتلر، نقاش مشهور، همکاری نموده. این دو بیش از یک سال است که مدل ها را به سراسر دنیا ارسال می نمایند. آن ها با همکاری یکدیگر توانستند کار بلسی را با واقع گرایانه تر کردن چهره های سربازها ارتقا دهند.

او از سال 2017، آغاز به ساختن مدل های سنگرهای فرانسوی و آلمانی نموده است. هر مدل سنگر او مملو از جزئیات زیادی است.

اما یکی از مدل های در واقع ادای احترام به سابقه خانوادگی بلسی است. این مدل سنگر خط مقدم بریتانیا شامل نسخه های کوچک نامه های پدربزرگش در جنگ دنیای اول بر روی یک میز است. بلسی و باتلر نیاکان خود را در مدل ها قرار داده اند که شامل پدربزرگ بلسی و برادر او او به عنوان تفنگچی و عموی بزرگ باتلر می گردد.

کار بلسی نه تنها جنبه هنری دارد بلکه آموزنده هم است. چون مخاطب آثار او ، بی اختیار خودش را جای سربازهای جنگ دنیای اول قرار می دهد و شرایط طاقت فرسای حضور در آن سنگرها ، آن هم برای ماه ها را پیش چشم تصور می نماید.

مدل های او در مقیاس 1:32 تهیه شده اند.

منبع

منبع: یک پزشک
انتشار: 10 آبان 1400 بروزرسانی: 10 آبان 1400 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 2145

به "مدل های کوچکی که یک هنرمند از سنگرهای جنگ جهانی اول ساخته و پیچیدگی و سختی تحمل آنها به وسیله سربازان را نشان می دهد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مدل های کوچکی که یک هنرمند از سنگرهای جنگ جهانی اول ساخته و پیچیدگی و سختی تحمل آنها به وسیله سربازان را نشان می دهد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید