قابلیتی نو به واتساپ آمد

به گزارش بیباپ، دیجیاتو نوشت: با این ویژگی، ویدیوهای شما با وضوح 720p برای دیگران ارسال خواهد شد.

قابلیتی نو به واتساپ آمد

هفته گذشته، واتس اپ آپدیت تازهی را برای نسخه های iOS و اندروید برنامه خود منتشر کرد که قابلیت ارسال تصاویر با کیفیت HD را برای کاربران فراهم می کرد. حالا همانطور که متا قبلاً وعده داده بود، گزینه مشابه دیگری برای ارسال ویدیوهای HD در دسترس کاربران این سرویس پیغام رسان محبوب قرار گرفته است.

واتس اپ حالا از ویدیوهای HD پشتیبانی می نماید

درست مانند عکس ها، در گذشته هیچ راهی برای انتخاب وضوح و کیفیت ویدیوهای ارسال شده به وسیله واتس اپ وجود نداشت. این برنامه به طور اتوماتیک تمام ویدیوها را فشرده می کرد و وضوح آن ها را به 480p کاهش می داد. هرچند این تغییرات باعث می شد تا ویدیوهای شما حجم کمتری داشته باشند و در مصرف داده صرفه جویی گردد، اما کیفیت آن ها به طور قابل توجهی کاهش پیدا می کرد.

اما در تازهترین به روزرسانی واتس اپ، گزینه تازهی برای ارسال ویدیوهای HD وجود دارد. با این گزینه تازه، می توانید انتخاب کنید که ویدیو شما با کیفیت استاندارد یا کیفیت HD ارسال گردد.

با انتخاب گزینه استاندارد، واتس اپ ویدیو شما را با وضوح 480p فشرده و ارسال می نماید. اما با گزینه کیفیت HD، ویدیوها با وضوح 720p ارسال می شوند که هرچند همچنان از 1080p یا 4K کیفیت کمتری دارند، اما بسیار قابل قبول تر است.

بعلاوه واتس اپ پیش از ارسال یک تصویر یا ویدیو، میزان فایل مربوط به هر گزینه را نیز نشان می دهد. البته اگر می خواهید فایل رسانه ای خود را با وضوح اصلی ارسال کنید، می توانید آن ها را به عنوان یک سند برای دیگران ارسال کنید. برای دریافت این ویژگی تازه، باید آخرین نسخه برنامه واتس اپ را از گوگل پلی یا اپ استور دریافت کنید.

واتس اپ در حال آزمایش ویژگی های دیگری نیز است که در آینده احتمالاً در دسترس قرار خواهند گرفت. از جمله این ویژگی ها می توان به قابلیت ایجاد استیکر مبتنی بر هوش مصنوعی و اضافه کردن چند حساب به یک دستگاه اشاره نمود.

227227

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 3 شهریور 1402 بروزرسانی: 3 شهریور 1402 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 2583

به "قابلیتی نو به واتساپ آمد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "قابلیتی نو به واتساپ آمد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید