عکاس تصویر مشهور مسی پس از برد 6-1 مقابل PSG از بارسا جدا می گردد

به گزارش بیباپ، عکاس باشگاه بارسلونا که توانسته عکس زیبای مسی پس از ریمونتادا را با دوربین خود ثبت کند دیگر در جمع آبی و اناری ها حضور نخواهد داشت.

عکاس تصویر مشهور مسی پس از برد 6-1 مقابل PSG از بارسا جدا می گردد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، با وجود آن که سانتیاگو گارسز لحظات ماندگار بسیار زیادی از تیم بارسلونا و عوامل آن با دوبین خود ثبت نموده اما او دیگر در کنار بارسا نخواهد بود و قراردادش با آبی و اناری ها تمدید نمی گردد.

گارسز که تصویر ماندگار مسی پس از برد بارسلونا در ملاقات برگشت لیگ قهرمانان مقابل پاریسن ژرمن را ثبت نموده و بیشتر با آن شناخته می گردد طبق گزارش ال پریودیگو، قراردادش با تیم بارسلونا را تمدید نمی کند و به این ترتیب از جمع آن ها جدا می گردد.

در آن بازی بیشتر توجهات روی سرخیو روبرتو بود زیرا او گل فزونی را به ثمر رساند اما گارسز بود که عکسی ماندگار از مسی گرفت. او گفته: همه می گویند آن عکس بهترین عکسی است که از لئو گرفته شده و آن را با عکس مشهور پله در سال 1958 و مارادونا در ورزشگاه آزتکا مقایسه می نمایند و این مسئله فوق العاده است.

رسانه مارکا به نقل از ال پریودیگو دلیل این جدایی را عدم تمدید قرارداد گارسز اعلام نموده اما تعیین نیست این عدم تمدید به دلیل مسائل اقتصادی بوده یا اختلافات طرفین و یا حتی نزدیک بودن به انتخابات مدیرین و مسائل مدیریت با این عکاس خوش ذوق.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 29 شهریور 1399 بروزرسانی: 6 مهر 1399 گردآورنده: bebop.ir شناسه مطلب: 1256

به "عکاس تصویر مشهور مسی پس از برد 6-1 مقابل PSG از بارسا جدا می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عکاس تصویر مشهور مسی پس از برد 6-1 مقابل PSG از بارسا جدا می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید